ali ako se maskiraju u ''deda mraza'' kako ih prepoznati,
Young Lions BiH 2025 kreće u lov na talente!

Spremni za kreativni dvoboj? Young Lions u BiH počinje potragu za najkreativnijim talentima marketinške industrije!
Young Lions BiH 2025 ponovo otvara arenu za mlade kreativce željne izazova! Ako misliš da tvoj mozak najbolje funkcioniše pod pritiskom, ovo je tvoja prilika da pokažeš šta znaš i osvojiš put na svjetsku scenu!
Osmo izdanje ovog prestižnog takmičenja održat će se 16. aprila u Sarajevu, a prijave za timove od dvoje mladih (do 30 godina) – bilo da ste agencijski lavovi ili freelanceri slobodnog duha – otvorene su do 11. aprila 2025.

Ne čekaš inspiraciju, zar ne? Prijavi se odmah putem stranice younglionsbih.ba i pokaži da imaš ono što je potrebno da budeš mladi lav kreativne industrije!
Format takmičenja ostaje nepromijenjen – pretendenti na titulu mladih lavova imat će 24 sata da odgovore na brief u jednoj od tri kategorije: Design, PR i Digital.
Kako bi imali sve potrebne uslove za rad, učesnici će biti smješteni u zatvoreni prostor opremljen svim neophodnim alatima, gdje će moći neometano raditi na svojim rješenjima.
Kao i prethodnih godina, takmičenje se odvija pod pokroviteljstvom Branding konferencije, a u organizaciji agencije Via Media. Pobjednički tim osvaja plaćeni put u Cannes, gdje će se takmičiti na Cannes Young Lions takmičenju – jednom od najprestižnijih globalnih nadmetanja u kreativnoj industriji.
Lavovi ne čekaju prilike – oni ih osvajaju! Prijavi se i izbori za svoje mjesto u Cannesu!-navodi se u saopćenju Pess Via Media.
(TIP)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.