Ovo je Smart #5, njihov najveći model ikada
![](https://tip.ba/wp-content/uploads/2024/04/55f95d51-06df-4929-baa0-e5386a442714.jpg)
Još uvijek mnogima najpoznatiji po svojim otkačenim gradskim automobilima, marka Smart priprema se lansirati svoj najveći model dosad: novi električni SUV srednje veličine pod nazivom Smart #5. Prema Smartu, #5 “nadilazi urbane granice” i spreman je za “svaku vrstu aktivnosti na otvorenom”.
Službeno predstavljanje u drugoj polovici godine
Na salonu automobila u Pekingu dobit ćemo prvi uvid u potencijalnog suparnika Mini Countrymanu, kada Smart Concept #5 bude predstavljen 25. travnja, prije nego što će cestovna verzija debitirati u drugoj polovici 2024.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/2ccc2df3-7bdf-4bd1-83e5-be2bf74eef94.jpg?width=765)
Iz nekih skica koje je Smart podijelio možemo vidjeti da će Concept #5 biti više četvrtaste čeljusti i kockastiji od mekšeg, tečnijeg dizajna kompaktnog SUV-a Smart #1. Kotači će biti izraženi kao na nekim 4×4 vozilima, dok su prednji kraj i vrata prtljažnika gotovo okomiti.
Karakter spreman za avanturu
U prilog karakteru spremnom na avanturu, krovni nosač Concepta #5 također ima svjetlosnu šipku, stolice na napuhavanje, sklopivu lopatu i još neke detalje korisne u slučaju da zapnete na teškom terenu. Ekstremno kratki prevjesi sprijeda i straga pomoći će u maksimalnom povećanju unutarnjeg prostora, a Smart ovo reklamira kao svoje “najprostranije i najsvestranije vozilo do sada”.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/fe313e3e-5b88-4acd-ba71-a05754af8bda.jpg?width=765)
S obzirom na to koliko je malo promjena napravljeno na Smartu #1 kada je iz koncepta pretvoren u cestovni automobil, očekujemo da će Smart Concept #5 biti gotovo identičan modelu spremnom za proizvodnju koji ćemo vidjeti kasnije ove godine.
Novi Smart #5 vjerojatno će koristiti istu Sustainable Experience Architecture (SEA) koja se nalazi ispod Smarta #1, njegovog raskošnijeg brata Smarta #3 i Volva EX30, između ostalih.
Platforma može primiti konfiguracije s jednim motorom, pogonom na stražnje kotače i s dva motora, pogonom na sva četiri kotača, kao i različite veličine baterija. Također bismo mogli vidjeti Brabusovu verziju Smarta #5 visokih performansi, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Smart)
Da. A ne da gradjani kupuju podstanice za potrebe CG. To bi isto bilo ko kad bi građani kupovali poslovni…