Foto: Porsche predstavio Panameru i ukinuo jedan model zbog katastrofalno loše prodaje
Porsche je u petak premijerno predstavio novu Panameru, ali i objavio kako iz ponude povlači jedan model.
Kao što je poznato, Panamera je dolaskom Taycana i elektrifikacije najviše pretrpjela u prodajnom smislu. Neki su pomislili kako Porsche neće ni predstaviti nasljednika, ali to se ipak dogodilo. Nova Panamera je tu, a to znači kako će i dalje biti dominantna auto tema u trenutno najslušanijim glazbenim sadržajima u regiji. Posebno ona bijele boje.
Do 670 KS
Šalu na stranu, Panamera će se nuditi u četiri E-Hybrid izvedbe, a predvođena Turbo izvedbom. Čini ju modernizirani 4.0 V8 motor u kombinaciji s elektromotorom napajanim iz baterije kapaciteta 25.9 kWh. Daje 680 KS i ubrza prestižnu krstaricu sve do 315 km/h uz ubrzanje do 100 km/h za 3.2 sekundi. Pritom očekujte i snažniju izvedbu u budućnosti, vjerojatno na 730 KS.
Ne želite li voziti hibrid, jedina opcija je 1.9 V6 turbo, a tu sada raspolažete s 353 KS i 499 Nm, što je plus od 23 KS i 50 Nm u odnosu na dosadašnju izvedbu. U ponudi ostaje i opcija s pogonom na sve kotače.
Kod hibrida recimo kako se uvijek radi o elektromotoru sa 190 KS smještenom u kućište 8-stupanjskog PDK mjenjača. Električni doseg je u prosjeku 90 km.
S tehnološke strane bitni podatak je kako Panamera serijski dolazi s dvokomornim sustavom prilagodljivog zračnog ovjesa s integriranim PASM nadzorom. Porsche Active Ride kao nadogradnja istog je dostupna kao opcija.
Sličan, ali opet drukčiji izgled
Nova Panamera je zadržala prepoznatljiv izgled prethodnika uz tek minimalne novosti. LED matrix svjetla su sada standardna, sprijeda se može uhvatiti dodatni usisnik, a na boku je blago izmijenjena linija prozora.
U kabini pak kupac dobiva u potpunosti novu središnju konzolu. Mjenjač je pomaknut prema gore na desno od upravljača, kao kod Taycana, a opcijski se nudi 10.9-inčni zaslon za suvozača.
Spomenimo i da je Panamera Turbo E-Hybrid vizualno distancirana od ostatka game s posebnim prednjim krajem, brončanim finišom ispušnih cijevi, stražnjim difuzorom te detaljima u Turbonite nijansi o čemu smo ranijih dana govorili.
Karavan ispao iz igre
Panamera Sport Turismo više ne postoji. Ovaj koncept jednostavno nije zaživio, kako u Europi, tako i u Kini ili SAD-u. Stoga je jedina logična odluka bila ukidanje ove izvedbe. Sudeći po prodaji nikome neće nedostajati.
Cijena
A kad smo kod klasične Panamere, recimo kako cijene nisu obznanjene, ali se očekuje start na nešto višem iznosu. Njemački mediji spominju start na 108.000 eura, piše Index.hr.
Ha ha ha ha ha ha