Foto/Nova Škoda Superb: Povratak klasika koji nam je trebao
Škoda je nakon višemjesečnih najava otkrila novi Superb, i to obje njegove karoserijske izvedbe.
Jedan od najiščekivanijih noviteta godine na odlasku dolazi iz Škode, a nakon dugo vremena govorimo o klasičnoj formi. Upravo tako, Superb dolazi kao limuzina i karavan, a radi se o tehnološkom blizancu Volkswagenovog Passata.
Koncept je ostao prepoznatljiv, a to je da se Škoda klasično krojenom formom rasteže do samih granica segmenta. Opet podiže standarde prostranosti i praktičnosti, a u limuzinskoj verziji ima i stražnja, peta vrata, što omogućava još lakši manevar teretom.
Primjetan je rast dimenzija, Superb je sada 43 mm dulji, 5 mm viši, ali i 15 mm uži. A limuzina je čak duža i od karavana. Postavljen na unaprijeđenu MQB platformu, Superb plijeni pažnju tradicionalnim izgledom, ali i nešto boljom aerodinamikom.
Nema sumnje, Superb je sada još profinjeniji, s modernijim izgledom i tehnološki naprednim sadržajem. U kabini koju smo već prije vidjeli dominiraju zasloni, počevši od virtualnog kokpita, preko infotainmenta, pa sve do tipki s minijaturnim zaslonima za dodatne informacije.
Ergonomski oblikovana kabina i prtljažnik koji guta 645 litara kod limuzine i 690 litara u karavanu, oplemenjeni s 28 Simply Clever rješenja, jamstvo su da će automobil biti podjednako privlačan obiteljima, ali i kao opcija u flotnoj prodaji.
Ponuda motora kao glavnu zvijezdu ističe 2.0 TDI motor sa 150 KS. Oni zahtjevniji birat će snažniju opciju od 193 KS, dostupnu s pogonom na sve kotače. U ponudi su i benzinci, 1.5 TSI sa 150 KS i 2.0 TSI s 204 i 265 KS. Konačno, plug-in hibrid predvođen 1.5 benzincem nudi 204 KS i 100 km električnog dosega, ali i DSG mjenjač sa stupnjem prijenosa manje.
Superb na tržište dolazi idućeg proljeća, a kako pišu njemački mediji, start bi trebao biti na razini od 43 do 45 hiljada eura, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Škoda)
de naredi vojsci da pomogne da se struja osposobi, sve u kolapsu, mani se letecih ormara i glupih izjava