Špijunska posla? Kao Bourneov identitet… čuj marinac sa rusim i slovakom?!
Koliko je novca Lidl dosad ‘spržio’ u BiH

Kompanija Lidl uveliko se sprema za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Naravno, te pripreme itekako koštaju, pa kompanija zasad gubi desetine miliona maraka godišnje samo na redovne troškove, plus novac koji ulaže na kupovinu zemljišta i izgradnju objekata.
Iako još nisu počeli poslovati u BiH, firma je lani uspjela ostvariti prihode od 2,1 milion KM, najvećim dijelom od “pruženih usluga”, piše BiznisInfo.ba.
S druge strane, rashodi su u 2024. bili 25,5 miliona maraka od čega se najveći dio od oko 14 miliona odnosi na primanja zaposlenih.
Stoga je firma lani poslovala s gubitkom od 23,5 miliona maraka, što je porast u odnosu na minus od 18 miliona godinu ranije te gubitkom od 19,1 miliona iz 2022. godine.
Vrijednost imovine Lidla BH na kraju prošle godine je narasla na 259 miliona KM sa 114 miliona KM godinu ranije.
Od toga se najveći dio od oko 255 miliona odnosi na nekretnine, postrojenja i opremu. Dakle, otprilike toliko novca je uloženo u nabavku zemljišta te izgradnju i opremanje objekata.
Ukupna imovina firme je također otprilike udvostručena prošle godine na 306 miliona maraka.
Lidlov glavni distributivni centar u Lepenici kod Sarajeva trebao bi biti završen ove godine, dok se paralelno gradi veći broj prodajnih objekata.
(TIP/Foto: Biznisinfo.ba)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.