Bh. građani na brašno potrošili 18 miliona KM, a na žvake 7 miliona KM

Ljiljana Kunosić, direktorica kompanije Bingo iznijela je zanimljiva zapažanja o promjenama u potrošačkim navikama, s posebnim osvrtom na bojkot trgovina.

Naglasila je da se najveća galama trenutno vodi oko cijena osnovnih namirnica – brašna, šećera i ulja – dok je istovremeno prikazala gdje se, unatoč kritikama, još troše znatna sredstva.

“U 2024. u naše objekte je ušlo oko 80 miliona kupaca, a ukupan promet iznosi čak 2,4 milijarde KM. Najzanimljiviji dio ovog prometa ostvarujemo u segmentu prehrane i hemije, gdje je evidentirano oko 1,9 milijardi KM”, rekla je Liljana, na panelu sa predstavnicima trgovaca, a u okviru 11. FMCG Retail Summit-a.

Dodatno, istaknula je da su potrošači najviše zabrinuti zbog cijena brašna, ulja i šećera, čiji je promet ukupno iznosio 60 miliona KM – raspodijeljen kao 18 miliona KM za brašno, 20 miliona za ulje te 22 miliona za šećer.

Posebno je istaknula i impresivne brojke iz sektora kafe, gdje je potrošnja iznosila 78 miliona KM17 miliona KM je dato za alkoholna pića, a 38 miliona KM je dato za pivo.

“Za žvake je potrošeno 7 miliona KM, prodano je 451 tona pijeska za mačke, i meni su ovi podaci frapantni. Također, prodano je 248 tona kuhane riže, dok je za hurmašice dato 3 miliona KM, dodala je.

GRAFIKA
Akta.ba grafika

Prema njenim riječima, ovi podaci jasno oslikavaju promjene u potrošačkim navikama.

“Kada uđem u prodavnicu i pogledam šta sam kupila, te koliko sam novca dala, budem ljuta – cijene su zaista previsoke. Mi nastojimo držati niske marže, barem onoliko koliko je to moguće”, dodala je, naglašavajući kako se, iako postoji kritika na osnovu cijena, novac troši i na druge proizvode poput kafe, alkoholnih pića, pa čak i potrepština kao što su žvake ili gotova jela.

Osim analize potrošačkih navika, Liljana se osvrnula i na razvoj same kompanije Bingo, koja slavi 32 godine postojanja.

“Bingo je danas jedna od najvažnijih karika Bosne i Hercegovine, prvi retail lanac u državi, jedan od najvećih proizvođača i prvi ugostiteljski lanac s prometom preko 30 miliona KM. Razvijali smo se postepeno, bez pomoći izvana, a danas sarađujemo s više od 13 proizvodnih kompanija unutar našeg sistema, te dodatnih 5–6 partnera”, istaknula je.

Na kraju, Liljana je naglasila važnost očuvanja domaćeg lanca, domaćih proizvođača i domaće industrije, ističući da su oni ključni nosioci privrede Bosne i Hercegovine. Prema njenom mišljenju, podrška njima je od suštinskog značaja za održavanje ekonomske stabilnosti i dugoročni razvoj države.

(TIP/Izvor: Akta.ba/Foto: Arhiva/Radiosarajevo.ba)

3 komentara

  • Adem says:

    Bravo za Bingo

  • red says:

    ja bih predllozio da se ovdje ogranice marze… isto ko na zapadu… u relativnom, tj. procentualnom omjeru… znači, na tvornicku, VPC, itd. da vidimo dal će biti sampon, sir , cokolada, nutela, maslac … biti ovoliko… sada ce ova portparolka mafije reci, pa ima narod para… ima i njemačkoj, ali opet ne moze tamo raditi sta hoće. i drugo, mislim da trena nastavljati s dizanjem minimalca. pa kome prije dodije.

  • Alienist says:

    Čuj ograničenje marži?! Nema socijalizma i Tite više da štiti narod. Htjeli ste- eto vam ga i pušite sad. Tržište kontrolira cijene. Nemoj kupovat i cijene idu dole. Kupuj kao stoka, cijene rastu. Nevidljiva ruka tržišta.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.