Bh. građani na brašno potrošili 18 miliona KM, a na žvake 7 miliona KM

Ljiljana Kunosić, direktorica kompanije Bingo iznijela je zanimljiva zapažanja o promjenama u potrošačkim navikama, s posebnim osvrtom na bojkot trgovina.

Naglasila je da se najveća galama trenutno vodi oko cijena osnovnih namirnica – brašna, šećera i ulja – dok je istovremeno prikazala gdje se, unatoč kritikama, još troše znatna sredstva.

“U 2024. u naše objekte je ušlo oko 80 miliona kupaca, a ukupan promet iznosi čak 2,4 milijarde KM. Najzanimljiviji dio ovog prometa ostvarujemo u segmentu prehrane i hemije, gdje je evidentirano oko 1,9 milijardi KM”, rekla je Liljana, na panelu sa predstavnicima trgovaca, a u okviru 11. FMCG Retail Summit-a.

Dodatno, istaknula je da su potrošači najviše zabrinuti zbog cijena brašna, ulja i šećera, čiji je promet ukupno iznosio 60 miliona KM – raspodijeljen kao 18 miliona KM za brašno, 20 miliona za ulje te 22 miliona za šećer.

Posebno je istaknula i impresivne brojke iz sektora kafe, gdje je potrošnja iznosila 78 miliona KM17 miliona KM je dato za alkoholna pića, a 38 miliona KM je dato za pivo.

“Za žvake je potrošeno 7 miliona KM, prodano je 451 tona pijeska za mačke, i meni su ovi podaci frapantni. Također, prodano je 248 tona kuhane riže, dok je za hurmašice dato 3 miliona KM, dodala je.

GRAFIKA
Akta.ba grafika

Prema njenim riječima, ovi podaci jasno oslikavaju promjene u potrošačkim navikama.

“Kada uđem u prodavnicu i pogledam šta sam kupila, te koliko sam novca dala, budem ljuta – cijene su zaista previsoke. Mi nastojimo držati niske marže, barem onoliko koliko je to moguće”, dodala je, naglašavajući kako se, iako postoji kritika na osnovu cijena, novac troši i na druge proizvode poput kafe, alkoholnih pića, pa čak i potrepština kao što su žvake ili gotova jela.

Osim analize potrošačkih navika, Liljana se osvrnula i na razvoj same kompanije Bingo, koja slavi 32 godine postojanja.

“Bingo je danas jedna od najvažnijih karika Bosne i Hercegovine, prvi retail lanac u državi, jedan od najvećih proizvođača i prvi ugostiteljski lanac s prometom preko 30 miliona KM. Razvijali smo se postepeno, bez pomoći izvana, a danas sarađujemo s više od 13 proizvodnih kompanija unutar našeg sistema, te dodatnih 5–6 partnera”, istaknula je.

Na kraju, Liljana je naglasila važnost očuvanja domaćeg lanca, domaćih proizvođača i domaće industrije, ističući da su oni ključni nosioci privrede Bosne i Hercegovine. Prema njenom mišljenju, podrška njima je od suštinskog značaja za održavanje ekonomske stabilnosti i dugoročni razvoj države.

(TIP/Izvor: Akta.ba/Foto: Arhiva/Radiosarajevo.ba)

6 komentara

  • Adem says:

    Bravo za Bingo

  • red says:

    ja bih predllozio da se ovdje ogranice marze… isto ko na zapadu… u relativnom, tj. procentualnom omjeru… znači, na tvornicku, VPC, itd. da vidimo dal će biti sampon, sir , cokolada, nutela, maslac … biti ovoliko… sada ce ova portparolka mafije reci, pa ima narod para… ima i njemačkoj, ali opet ne moze tamo raditi sta hoće. i drugo, mislim da trena nastavljati s dizanjem minimalca. pa kome prije dodije.

  • Alienist says:

    Čuj ograničenje marži?! Nema socijalizma i Tite više da štiti narod. Htjeli ste- eto vam ga i pušite sad. Tržište kontrolira cijene. Nemoj kupovat i cijene idu dole. Kupuj kao stoka, cijene rastu. Nevidljiva ruka tržišta.

  • red says:

    ima, ima kontrola marzi… imaju propisi o zastiti potrošača u EU… to sto ti nisi nista pročitao zadnjih 30 godina nije moj problem…

  • Fudo says:

    Cijene su vam previsoke. Svi vi trgovci ste izasli ispod “Ratnog sinjela”. Doslo je vrijeme, da, ko je imao puno, sada ima vise. Ko je imao malo, sada ima jos manje.

  • T says:

    Krolj dobrijeh cijena a i datuma🤣 ratni profiter, izbjeglica koja se obogatila na vojnicima, drzeci kockarnicu kod male pijace u tuzli. U vrijeme korone napravio zgradu u skojevskoj dok je bila zabrana kretanja. Ne budite smjesni. Bojkotujem ih vec godinama!

Komentari su zatvoreni.