Senad je stari udbaš još dok je namjestio nesprenog Aliju, Genocidnom Karađiću. Da bi ste spojili dva telefona i razgovor…
Sniženja od 20 do 30 odsto nisu odraz ”Crnog petka”
“Crni petak” i cijeli naredni vikend za koji se najavljuju “velika” sniženja koriste se za prodaju određene robe koja nije imala kupca, a sniženja od 20 do 30 odsto nisu odraz tog svjetskog trenda, rečeno je u Udruženju potrošača Republike Srpske.
Izvršni direktor Udruženja potrošača Murisa Marić rekla je Srni da taj trend ovdje nije zaživio na način kao što je to u svijetu već u većini slučajeva budu neke malo više cijene, pa kada dođe “crni petak” slijedi povratak na stare.
“Trgovci pribjegavaju tome da prvo podignu cijene, pa ih onda snize na tih 20 odsto”, istakla je Marićeva i dodala da sniženja koja se uveliko najavljuju nisu odraz toga šta uopšte znači “crni petak”.
Pojasnila je da se na Zapadu takvo sniženje odnosi na svu robu, a tu spada i cjelokupan asortiman bijele tehnike, što je posebno zanimljivo mladima.
“To su novi telefoni, laptopi i sve ono što prati ta sniženja i zašto ljudi negdje na Zapadu čekaju ovaj period”, rekla je Marićeva.
Ovdje, kaže ona, takva slika nije već se snizi cijena garderobe ili određenog broja artikala koji možda nemaju prođu kako bi željeli trgovci, pa se onda čekaju ovakva sniženja.
“Tako ćemo naredne nedjelje imati sniženje koje se koristi da se proda neka roba. Kod nas su stavljeni rasponi tako da je kupac uvijek u nedoumici da li je nešto sniženo 20, 30 ili 50 odsto. Mislim da najmanje imamo artikala sniženih za 70 odsto”, rekla je Marićeva.
Da kod nas veš mašina bude na sniženju za 70 odsto, Marićeva smatra vjerojatno bilo redova bez obzira na platežnu moć.
“Međutim, kako je to nekih 10, eventualno 20 odsto, to ljudima nije isplativo”, zaključila je Marićeva.
(TIP7Izvor: Srna/Foto: Ilustracija)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.