Dijeljenje je znak pažnje: Jumbo donosi radost i podršku djeci u Tuzli

Kompanija Jumbo, već tradicionalno, svake godine pruža podršku porodicama i zajednicama, Nedavno je Jumbo donio osmijehe na lica mališana u Tuzli, posebnom donacijom. Više od 70-oro djece u “JU Dom za djecu bez roditeljskog staranja” dobilo je školske potrepštine i igračke kako bi se pripremili za novu školsku godinu.

Donacija je uključivala ruksake, sveske, olovke i ostali neophodan pribor, kako bi školarci imali sve što im je potrebno za početak škole. Jumbo je također donirao igračke i donio radost za najmlađe.

Jumbo je jako posvećen pomaganju zajednica u kojima djeluje. Ovaj projekt u Tuzli samo je jedan od različitih načina na koje kompanija podržava ugroženu djecu. A ličnom predajom donacije, Jumbo tim im je poklonio dan pun uzbuđenja i radosti.

Dino Šuta, Country Manager Jumbo-a za Bosnu i Hercegovinu, rekao je: “Predivno je vidjeti koliko su djeca bila sretna. Ponosni smo što možemo podržati njihovo obrazovanje i dobrobit, i radujemo se što ćemo tokom godine provesti još mnogo ovakvih projekata.”

Ovaj događaj je dio stalnih nastojanja Jumba da se oduži zajednici. Kompanija planira nastaviti sa sličnim projektima koji podržavaju dječije obrazovanje i radost, pokazujući svoju posvećenost tome da bude odgovoran i brižan partner u regiji.

(TIP/Promo)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.