Foto: Ovo je novi BMW serije 3
Uprkos sveopćoj crossover-maniji, postoje limuzine čija popularnost ne jenjava. BMW serije 3 je jedna od njih.
Svaki osmi prodani BMW dolazi iz obitelji serije 3, a posebno uspješnom se pokazala posljednja, sedma po redu generacija modela. Od 2019. godine više od tri milijuna ljudi biralo je limuzinu (G20) ili karavan (G21). A da bi se uspjeh nastavio, stiglo je vrijeme za novo osvježavanje.
Prvim redizajnom iz 2022. godine kokpit je obogaćen zakrivljenim ekranom, a sada dolaze nova osvježenja. Prosječno ćete ih plaćati oko 800 eura, pa će tako 318i u njemačkoj kretati za 46.400 eura. Kod karavana minimum je na 47.700 eura. Na drugom kraju spektra je M3 s cijenom od 94.300 eura, odnosno 106.300 za M3 Touring.
Vizualno se serija 3 nimalo nije promijenila. Sve je isto i na razini onog predstavljenog 2022. godine. S tehničke pak strane kupci plug-.in hibrida mogu računati na veću bateriju od 19.5 kWh, a time i povećan doseg, koji ide s 62 na 101 km. Nažalost, dostupniji 320e se povlači, a ostaje samo skuplji 330e s 292 KS.
Kao mali podsjetnik recimo kako 318i i 320i pokreće 2.0 benzinac sa 156 KS i 250 nm, odnosno 184 KS i 300 Nm. Snažnija opcija nudi se i sa xDrive pogonom, kao i još jači 330i s 245 KS. Vrh ponude je M340i s 3.0 benzincem, pogonom na sve kotače i 374 KS. Za više od toga potreban je M3.
I dizelaši ostaju u ponudi, i to 318d (2.0/150 KS), 320d (2.0/190 KS), 330d (3.0/286 KS) i M340d (3.0/340 KS).Svemu dodajmo još plug-in hibrid i opcije xDrive pogona.
U kabini pak na popisu novosti novi upravljač s rezanim dnom te konzolom s manjim brojem fizičkih tipki. Konačno, ponuda uključuje dvije razine opreme i brojne opcije između. Bez puno filozofije, baš kao što i treba.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: BMW)
Senad je stari udbaš još dok je namjestio nesprenog Aliju, Genocidnom Karađiću. Da bi ste spojili dva telefona i razgovor…