Kazniti Našu Stranku na izborima zbog ove lakrdije!
Kiss prodao svoje pjesme, ali i brend za 300 miliona dolara
Hard rock bend Kiss prodao je svoj zadnji katalog pjesama jednom švedskom muzičkom investitoru za cifru za koju se smatra da je veća od 300 miliona dolara. Pophouse Entertainment sa sjedištem u Stockholmu također je kupio brend i intelektualno vlasništvo grupe.
Prodaja označava povlačenje benda iz nastupa uživo na njihovoj End of the Road World Tour.
Bob Dylan i Bruce Springsteen također su prodali svoje kataloge za višemilionske brojke. Oba izvođača prodala su se velikim muzičkim kućama za 500 miliona dolara i 450 miliona dolara. Iako detalji ugovora Kiss nisu otkriveni, pretpostavlja se da je sličan onom britanskog benda Genesis, ali manje od prodaje djela Michaela Jacksona (600 miliona dolara).
Međutim, Pophouse će posjedovati ne samo prava na muziku, već i na čitav brend Kiss, uključujući prodaju intelektualne svojine, što će švedskoj firmi omogućiti da generiše buduće sadržaje generisane vještačkom inteligencijom. Kompanija, koja je prethodno sarađivala sa Kiss-om na projektu digitalnog avatara u decembru prošle godine, pravila je i koncerte Abba Voyage po sličnom principu.
Kiss su 1973. osnovali pjevači Paul Stanley i Gene Simmons. Uvodna postava, koja je uključivala i Acea Frehleya i Petera Crissa, postala je poznata po svojoj kultnoj boji lica. U svom vrhuncu 1970-ih, bend je proizveo hitove kao što su Rock and Roll All Nite i God of Thunder.
Godine 1983. prvi put su se pojavili bez obojenog lica što je bilo poznato kao njihovo “demaskiranje”. Kasnije su se ponovo maskirali krajem 1990-ih.
Kiss je prodao oko 100 miliona ploča u proteklih 50 godina.
U razgovoru za BBC World Business Report, Gene Simmons, koji se nadaleko smatra poduzetničkim srcem benda, osvrnuo se na pitanja o obimu novca koji su zaradili. Odbio je da navede preciznu cifru, ali je kazao da bi to moglo biti “milijarde dolara” prije nego što je sugerirao da bi to bila visoka i “nepravedna” tvrdnja.
„Moći ćemo da plaćamo kiriju, ali ni za kakav iznos novca ne bismo ušli u krevet sa pogrešnim ljudima“, rekao je. „Najbolja stvar u vezi sa ovim ugovorom je s kim sklapamo posao, o prirodi saradnje i o tome kako smo upoznali naše najnovije najbolje prijatelje do kraja života.”
Također u razgovoru za BBC, Per Sundin, izvršni direktor Pophousea, pohvalio je ovo partnerstvo.
“Imaju jedinstvenu IP u šminkanju, haljinama i personama, i imaju fantastičnu muziku, obožavatelje širom svijeta u svim generacijama”, rekao je za BBC.
Simmons, koji je pjevao i svirao bas u bendu, zajedno sa svojim suosnivačem i vodećim pjevačem Paulom Stanleyem, nastavit će biti blisko uključen u tekući razvoj brenda i materijala generiranog umjetnom inteligencijom koji će biti baziran na dosadašnjem radu benda.
On je okarakterisao ovu novu vezu kao odnos majke sa svojom bebom.
“Majka vidi svoje dijete kako raste i udaje se ili slično, ali nikad se nećete riješiti mame”, rekao je. “Ne možete ga tek tako predati nekome, iako imamo zajedničku viziju.”
Kiss su poznati po tome što su plodni prodavači brendiranih proizvoda. Simmons je rekao da su svoj brend pečatirali na 5000 proizvoda – sve od kafe do kondoma, pa čak i lijesova.
Čovjeku koji je također rekao za BBC da je “više novca uvijek dobro”, postoji li nešto što ne bi prodavao?
“Kiss crack vjerovatno nije dobra ideja. Nema Kiss cigareta. Ali za ostatak smo otvoreni, zašto ne? Brendiranje čini stvari zabavnim.”
(TIP/Izvor: federalna.ba/BBC/Foto: Getty Images)
2 komentara
hk0bew
bmcvdr
Komentari su zatvoreni.