Analitičar o novim letovima iz Tuzle: ‘Sve je napravljeno aljkavo, to su četvoroklasni aerodromčići’
Regionalni avio-portal Zamaero objavio je prvi informaciju sa novim letovima iz Tuzle ali i analizu Alen Šćurica o novim pompezno najavljenim linijama. Analitičar navodi da kompanija koja će letjeti iz Tuzle nema šanse da uspije.
“Čudi da kompanija leti za ove linije. Saarbrucken je istinski minijaturan aerodrom. Wizz Air je letio za Dortmund, Berlin, Hahn, Cologne, Karlsruhe, Friedrichschafen i Memmingen. Nešto od tih linija bi bilo logično, a ne potpuno novi aerodroma i to minijaturan na koji nitko ne leti. Na ovaj aerodrom lete samo dvije kompanije sa tri linije cijele godine, te 4 kompanija sezonski. Isto tako Esbjerg. Pobogu. To nije čak ni minijaturan aerodormčić. Pa tamo lete svega dvije regionalne kompanije sa dvije linije.
Na Halmstad leti samo jedna regionalna kompanija sa jednom linijom (BRA za Stockholm Bromu).
Wizz Air je u Skandinaviji letio za Stockholm, Billund, Gothenburg i Malmo. To su trebale biti opcije, a ne ovi četveroklasni aerodromčići. Ni Maastrich nije dobar odabir. Wizz je letio na bitno bolji Eindhoven. Wizz je još letio za Basel i to 5 letova tjedno (2. najbolja linija), te Beč, čega danas nema. OK razumijem ja da je Lumiwings rezonirao da treba operirati na što jeftinije aerodrome jer se ovdje radi o dijaspori koja je cjenovno jako osjetljiva pa cijene trebaju biti što niže, ali ipak, ovo je krajnje nelogično i neće rezultirati dobrim rezultatima. Tuzla će i ovako i onako morati opako potruditi se da putnike navikne da pređu sa Wizz Aira na Lumiwings, ali ipak, pobogu, ovo će biti sizifov posao.
Iskreno sa ovim linijama Lumiwings nema nikakve šanse. Ali doslovce nikakve. Sve skupa je napravljeno jako aljkavo (datumi i dani operiranja), operacije već za 19 dana (sad su se potencijalni putnici već snašli), početak operacija usred zime kada neće biti putnika (od početka 1. mjeseca je najmršaviji dio godine), kao i izbor destinacija. Ovaj projekt doslovce nema nikakve šanse.
Iako je Lumiwings objavio ove linije karte se još uvijek ne mogu kupiti. A prvi letovi bi trebali biti za 19 dana. Jako čudno”, napisao je u svojoj analizi, prenosi N1.
Vezano:
Bećirović: ‘Zajedničkim angažmanom vratili smo Aerodrom Tuzla na mapu međunarodnih avio-veza’
Ovo su nove aviolinije iz Tuzle, objavljene su i cijene karata
(TIP)
Jbg. Ljudi rade i grade. Kod nas se vodi seoska politika.