Kvalitet i vrijednosti tuzlanske Solane slave se 137 godina

Jedna od najstarijih kompanija u BiH, sa bogatom i impresivnom historijom, ove godine slavi svojih 137. godina postojanja. Tuzlanska Solana kao tajnu svog uspjeha može prepisati tradiciji i konstantnoj kvaliteti koja je sve ove godine ostala nepromijenjena. Zahvaljujući nalazištu i kvalitetu sirovine (kamene rude), koja se crpi sa dubina od preko 500 m, Tuzlansku so odlikuje visok stepen čistoće koji dostiže čak 99,9%.

„ 137. godina historije nosi puno promjena, ali Tuzlanska so je ostala ista. Mi smo ponosni na kvalitet i status našeg proizvoda koji krasi gotovo sve trpeze kako na domaćem tržištu, tako i u regionu. Sretni smo zbog činjenice da Solana d.d. Tuzla kontinuirano bilježi značajna povećanja obima proizvodnje i prodaje. 2019 i 2021. godina su godine koje se rado sjećamo, što po projektima kao što je Solana Innovation Challenge, tako i po rezultatima osnovnih procesa. Projekcije za 2022. godinu upućuju na to da će tekuća godina biti rekordna u pogledu realizacije obima proizvodnje i prodaje asortimana soli „ – ističe Bakir Smailagić, direktor tuzlanske Solane.

Solanini proizvodi se, unazad pet godina, izvoze na 18 tržišta. Svake godine Solana povećava broj izvoznih zemlja, a Srbija je najveće izvozno tržište. Iz Solane navode da je u toku 2021. godine ostvaren plasman soli od oko 45.000 tona ukupne vrijednosti 10 mil. KM. Svakodnevno se isporuči između 100 i 150 tona soli. Pored Srbije, Solana izvozi i u Hrvatsku, Sjevernu Makedoniju, Sloveniju, Kosovo, Crnu Goru, Mađarsku, Bugarsku, Rumuniju, Austriju, SAD, Njemačku, Švedsku, Australiju, Holandiju, Kanadu i Veliku Britaniju.

„ Kad govorimo o Solani, uvijek u prvi plan stavljamo one koji su zaslužni za sve uspjehe ove kompanije, a to su naši uposlenici. Smatram kako su temelj svake uspješne poslovne priče upravo ljudi – motivirani kvalitetni zaposlenici. Oni su svojom stručnošću, radom i kompetencijama dali dodatnu vrijednost i omogućili dugoročan poslovan uspjeh naše kompanije. Trenutno imamo 285 zasposlenih koji stoje iza svega onoga čime se Solana može pohvaliti. Uvijek smo se trudili da privučemo, prepoznamo i zadržimo zaposlenike koji angažirano doprinose ostvarivanju organizacijske svrhe i vizije „ – navodi Smailagić.

Solana d.d. Tuzla već dugi niz godina dokazano baštini poslovnu filozofiju koja je u skladu sa principima društvene odgovornosti i socijalne osjetljivosti kroz podršku projektima koji su vezani za interese šire društvene zajednice. U junu je svečano otvorila prvi Showroom „SlaniFaniLand“ u objektu RK Tuzlanka. Showroom kao postavka je edukativno-zabavnog karaktera i namijenjen je djeci predškolskog uzrasta, te je pogodan kao poticajno okruženje za učenje ove dobne populacije. U sklopu obilježavanja godišnjice, Solana je ovaj Showroom „SlaniFaniLand“ poklonila lokalnoj ali i široj zajednici i njenim najmlađim građanima.

(TIP/Plaćeno oglašavanje)

 

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.