I boja automobila utječe na njegovu vrijednost.
Tako barem pokazuje analiza koju je provela kompanija iSeeCars. Radi se o studiji provedenoj na ogromnom uzorku od čak 650.000 automobila starih do tri godine koji su nedavno prodani.
Rezultati su vrlo zanimljivi. Industrijski prosjek pada vrijednosti je 14.5%. Pritom najmanje na vrijednosti gube žuti automobili, tek 4.5%. S druge strane, najviše su na vrijednosti izgubili smeđu automobili, čak 17.8%. U tržišnom prosjeku su sve najpopularnije boje, bijela i srebrna.
Karl Brauer, analitičar iSeeCarsa, ima objašnjenje za ove rezultate. “Žuta je među najmanje popularnim bojama automobila s najmanjim udjelom vozila i obično je vezana za sportske automobile, koji ionako dobro drže svoju vrijednost. Za njih su ljudi spremni uvijek platiti više.” Drugu po redu boju, narančastu, također veže uz sportske automobile, prenosi Index.hr.
Kad su pak u pitanju boje koje najviše utječu na gubitak vrijednosti, Bauer kaže: “Rijetkost sama po sebi nije vezana uz vrijednost. Ako boja nije u skladu s dovoljnim brojem kupaca rabljenih vozila, imat će negativan utjecaj na vrijednost automobila, čak i ako je neobična.”
(TIP)
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.
Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava