Instagram će činiti više od polovine prihoda od reklama za kompaniju Meta

22.11.2021 13:40
 

Do 2023. dionice Instagrama mogle bi porasti na 61 posto kako Facebook opada u popularnosti.

Očekuje se da će ove godine Instagram nadmašiti Facebook i činiti 52 posto od 50 milijardi dolara prihoda matične kompanije Metapo pitanju reklama, a taj pomak će nastaviti da raste u narednim godinama dok se gigant društvenih medija bori da zadrži i namami mlađe korisnike.

Podstaknut većim brojem e-trgovine i video oglasa, prihod od reklama na Instagramu dostići će više od 26 milijardi dolara u SAD-u, što predstavlja porast od 40 posto u odnosu na 2020. Do 2023. godine, neto prihod kompanije od reklama mogao bi se dodatno nagnuti prema Instagramu.

Instagram čini 61 posto prihoda od reklama za kompaniju Meta i Facebook zauzima samo 39 posto, prema procjenama eMarketera, prenosi The Wrap.

Facebook je kupio Instagram 2012. za milijardu dolara, a aplikacija je rasla bržom stopom od Facebooka. U SAD-u se očekuje da će Facebook imati stalan rast korisnika od oko jedan posto, dok se očekuje da će Instagram rasti oko četiri posto, navodi Insider Intelligence.

Baza korisnika Facebooka uglavnom stagnira na 2,9 miliona mjesečno aktivnih korisnika i 1,9 miliona aktivnih korisnika dnevno.

(TIP/Fena/Foto: Getty Images)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.

×

Like us on Facebook