Evo koliko trebate vježbati ako većinu dana sjedite

31.08.2021 21:58
 

Znamo da sjednje satima nije dobro za nas, ali novo istraživanje otkrilo je koliko bi trebali vježbati da bi suzbili negativne učinke koje može izazvati sjedenje.

Otprilike 40 minuta dnevno umjernog do napornog vježbanja dovoljno je da za uspostavljanje ravnoteže nakon 10 sati sjedenja, iako svaka vježba ili čak samo stajanje u određenoj mjeri pomažu.

To su rezultati meta analize nastale na temelju devet prethodnih studija koje su obuhvatile ukupno 44,370 osoba iz četiri države.

Analiza je utvrdila da je rizik od smrti među onima sa “sjedilačkim” stilom života porastao kada se smanjilo vrijeme utrošeno na umjerene i intnezivne fizičke aktivnosti.

Drugim riječima, umjereno intenzivne fizičke aktivnosti kao što su bicikliranje, šetanje i slično mogu smanjiti rizik od prerane smrti kod osoba koje dugo vremena sjede.

Neki od načina koji vam mogu pomoći da budete fizički aktivniji uključuju i hodanje stepenicama umjesto korištenje lifta, igranje s djecom i kućnim ljubimcima, meditaciju, jogu, plesanje, obavljanje kućanskih poslova, vožnju bicikla i slično, prenosi Science alert. Ako ne možete odmah izdržati 30-40 minuta umjerenog do intenzivnog vježbanja, istraživači savjetuju da počnete s manjom minutažom, prenosi N1.

(TIP/Foto: Unsplash)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.