Parlament BiH zapošljava 15 novih službenika, ali još ne znaju na koje pozicije

21.07.2021 08:13
 

Parlamentarna skupština Bosne i Hercegovine isplanirala je ove godine zaposliti 15 novih državnih službenika i namještenika, znaju da im za to treba oko 1,5 milion KM koji su im i odobreni, ali još ne znaju koja će tačno radna mjesta biti popunjena.

Prijedlogom budžeta institucija BiH za ovu godinu predviđeno je zapošljavanje 15 novih ljudi u državnom Parlamentu. Navedeno je da je, upravo zbog planiranog zapošljavanja, iznos za bruto plaće povećan za nešto više od milion KM u odnosu na prošlu godinu, a za naknade je veći za 479.000 KM nego lani.

Zanimalo nas je za kojih 15 pozicija će biti objavljeni konkursi, odnosno koja će radna mjesta biti popunjena.

Iz Sekretarijata Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, koji je radio na budžetu bh. Parlamenta, odgovoreno je da u Sekretarijatu trenutno imaju 174 zaposlena, a sistematizacija predviđa 217, te su nepopunjena 43 radna mjesta.

– Za sada nisu specificirana radna mjesta na kojima bi se eventualno vršila bilo kakva popuna – naveli su.

Nisu mogli odgovoriti ni da li su u pitanju pozicije za ljude sa visokom ili srednjom stručnom spremom, pojasnivši da je ostavljen prostor za 15 ljudi, piše Faktor.ba.

(TIP/Foto: Faktor)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.