Kina optužila zapadne brendove da su štetni po zdravlje

03.06.2021 10:18
 

Kina je optužila nekoliko zapadnih brendova koji se bave proizvodnjom odjeće za prodaju robe koja bi mogla biti štetna za djecu.

U obavještenju o upozorenju na web lokaciji carinske uprave naveden je 81 artikal koji su uvezle strane kompanije, uključujući “Nike”, “H&M” i “Zara”.

Saopštenje kineske Generalne carinske uprave obuhvata predmete poput dječije odjeće, obuće, igračaka, četkica za zube i dječijih bočica koje su detektovane tokom inspekcije od juna 2020. do maja 2021. godine.

U saopštenju se navodi da devet serija pamučnih haljina za djevojke iz kompanije “H&M” sadrži “boje ili štetne materije koje tijelo može da apsorbuje kroz kožu, usta itd i time ugrozi zdravlje”.

Isto pitanje pokrenuto je i za dječiju odeću koju je uvezla “Zara”, majice “Nike” za dječake i serije pamučnih pidžama za dječake firme “Gap”.

Ovo predstavlja najnoviji udarac zapadnim odjevnim brendovima koji posluju u Kini, a koji su na meti međunarodne reakcije zbog tvrdnji o zloupotrebama u regiji Xinjiang u kojoj se uzgaja pamuk, u kojoj živi uglavnom muslimanska ujgurska manjinska grupa.

Nekoliko velikih kompanija izrazilo je zabrinutost zbog navoda da se Ujguri koriste kao prisilna radna snaga.

Internet prodavnice nekih firmi su blokirane, a njihove prodavnice su nestale sa nekih digitalnih mapa.

Kina je prvobitno kritikovala “H&M” i “Nike”, ali to se proširilo i na kompanije kao što su “Burberry”, “Adidas” i “Converse, između ostalih.

(TIP/Srna/Foto: Getty Images)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.