Rast cijena u BiH nastavljen i u novembru: Godišnja inflacija 4,4 posto

Cijene proizvoda i usluga u BiH u novembru rastu 0,5 posto na mjesečnom nivou, dok godišnja inflacija iznosi 4,4 posto, prema podacima statistike.

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru ove godine u odnosu na prethodni mjesec, u prosjeku su više za 0,5 posto, dok je na godišnjem nivou u prosjeku zabilježen rast cijena od 4,4 posto.

Hrana i bezalkoholni napici, u novembru ove u odnosu na novembar prošle godine, u prosjeku su bili skuplji za šest posto, stanovanje i režijski izdaci za 6,6 posto, zdravstvo za pet posto, prijevoz za 1,4 posto, komunikacije za 1,5 posto, a restorani i hoteli za 7,7 posto.

Odjeća i obuća u prosjeku su bili jeftiniji za 8,1 posto, podaci su Agencije za statistiku BiH.

Najveći mjesečni rast cijena (u novembru u odnosu na oktobar ove godine) u prosjeku je zabilježen kod stanovanja i režijskih izdataka 1,8 posto, prevoza 1,9 posto i restorana i hotela 0,2 posto.

Manji rast bilježe i namještaj, kućanski uređaji, zdravstvo, te rekreacija i kultura.

Hrana i bezalkoholna pića u prosjeku su bili jeftiniji 0,1 posto, alkoholna pića i duhan 0,4 posto, odjeća i obuća za 0,8 posto i obrazovanje za 0,2 posto.

(TIP/Izvor: Fena/Foto: Tijana Grujić)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.