Poštovani,obraćam Vam se sa molbom za pomoć I zajedničkog rješavanje problema. ja sam Zlata Begovic iz Tuzle vec duži period…
Volkswagen: Mali benzinci će izumrijeti

Iako su proizvođači automobila odahnuli nakon što je Europska komisija predložila poništavanje zabrane prodaje novih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem od 2035. godine, to ne znači da će sve klase automobila opstati.
Prema posljednjem prijedlogu, kompanije će i dalje morati smanjiti emisije iz svoje flote za 90 posto u odnosu na razine iz 2021. godine. Proizvođači moraju ispuniti strože ciljeve za CO₂, a od 2030. godine pravila postaju još stroža.
U tom kontekstu Volkswagen upozorava da mali benzinski automobili u Europi nemaju budućnost. Izvršni direktor najprodavanijeg europskog brenda rekao je za Auto Motor und Sport da će modeli poput Pola postati isključivo električni.
Thomas Schäfer otvoreno je poručio: “Budućnost ovog segmenta je električna.” Razvoj novog automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem u B-segmentu, koji bi zadovoljio stroge propise o emisijama, bio bi preskup. Ti bi se troškovi neminovno prenijeli na kupce, čime bi automobil postao preskup za konkurentno tržište.
Pitanje je vremena kada će gradski automobil u potpunosti izgubiti motor s unutarnjim izgaranjem, a njegovu će ulogu neizravnog nasljednika preuzeti ID. Polo. Povratak u A-segment s benzinskim automobilom po uzoru na mali up! ili Lupo također je isključen. Zvuči logično s obzirom na dolazak relativno pristupačnih električnih vozila. Primjerice, električni Polo, koji stiže sljedeće godine, u osnovnoj će verziji koštati 25.000 eura.
2027. dolazi serijska verzija koncepta ID. Every1 čime će se sniziti početna cijena za električni model na 20.000 eura. Pritom spomenuti iznosi ne uključuju poticaje koji će zasigurno ostati još neko vrijeme.

Volkswagen planira i električni crossover veličine Pola, koji je prije nekoliko mjeseci najavljen konceptom ID. Cross na sajmu IAA Mobility. Sva tri modela temeljit će se na platformi MEB+, razvijenoj isključivo za električna vozila.
Benzin ostaje u ponudi
Iako Volkswagen ne planira ulaganja u nove male automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem, postojeći modeli ostat će u ponudi. Tvrtka iz Wolfsburga još nije odredila datum prestanka proizvodnje Pola ni njegovog crossover pandana, modela T-Cross.
Benzinski i električni automobili paralelno će se nuditi tijekom zasad neodređenog razdoblja, prije nego što modeli s klasičnim pogonom budu povučeni iz ponude.
Rast udjela električnih vozila
Prema najnovijim prodajnim podacima, Volkswagen je uvjerljivo najpopularniji proizvođač automobila u Europskoj uniji. Jedini je brend koji je nakon prvih deset mjeseci 2025. godine premašio milijun prodanih vozila.
Iako su neki brzopleto tvrdili da potražnja za električnim vozilima slabi, podaci, barem u Europi, govore drukčije. Do listopada električni automobili činili su 16,4 posto tržišta Europske unije, u odnosu na 13,2 posto u istom razdoblju prošle godine.
Novi, pristupačniji električni modeli Volkswagena vjerojatno će imati važnu ulogu u daljnjem rastu potražnje za električnim vozilima u nadolazećim godinama, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Volkswagen)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.