Ova persona je ZLO
RTL Njemačka ukida 600 radnih mjesta zbog krize na tržištu oglašavanja i digitalnih promjena

RTL Njemačka ukida oko 600 radnih mjesta u sklopu velikog restrukturiranja. Kompanija se suočava sa dva velika izazova – dubokim promjenama na medijskom tržištu (digitalni prelazak) i teškom ekonomskom situacijom, rekao je izvršni direktor RTL-a Njemačka Stephan Schmitter za Njemačku novinsku agenciju (DPA).
Time se potvrđuju ranije spekulacije njemačkih medija, iako je konačan broj ukinutih radnih mjesta manji od prvobitno predviđenih 800 do 1.000. Kompanija trenutno zapošljava oko 7.500 osoba.
Razlog: Kontinuirana slabost TV oglašavanja
Planovi rekonstrukcije utječu na cijelu radiodifuznu grupu sa sjedištem u Kölnu, koja, osim matične kompanije RTL, uključuje kanale poput Voxa, n-tv-a i streaming servisa RTL+.
–Ekonomski izazovi: RTL Grupa je još u novembru revidirala svoje prognoze za 2025. godinu prema dolje.
–Glavni problem: Kompanija osjeća uticaj kontinuirane slabosti na tržištu TV oglašavanja i nedostatak prihoda od produkcije novih programa.
Dogovoren socijalni plan, zaposlenici će biti obaviješteni sutra
Nekoliko RTL-ovih odjela bit će potpuno zatvoreno, a bit će i otpuštanja. Izvršni direktor Schmitter je potvrdio da je odgovarajući socijalni plan već dogovoren s radničkim vijećem.
(TIP/Izvor: N1/Foto: RTL)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.