Pa i onako ne rade ništa predmeti im se vuku po godinu dvije tri. A oni bi još i štrajkali.…
Foto/Rimac objavio: ‘Trebali smo pokazati 60 prototipova robotaksija. Evo ih…’

Mate Rimac je na Facebooku objavio snimku na kojoj kaže da je njegova Project 3 Mobility (P3M) proizvela preko 60 prototipova robotaksija.
“Do 12. mjeseca trebali smo pokazati 60 prototipova robotaksija. I evo ih. Svi su tu i par više”, rekao je Rimac.
Kaže da se radi o prototipovima u raznim fazama razvoja i za razne namjene. “Za testiranje sigurnosti, crash testove, zračne tunele, komfor, vibracije, dugovječnost, potrošnja i tako dalje”, dodao je.
Rimac kaže i kako smatra da je robotaksi ili autonomna vožnja sigurnija od ljudskog vozača, te da postaje sve sigurnija i bolja, ali da je unatoč tome nemoguće isključiti nesreće.

“Tako da je potrebno te aute testirati i na crash testove. Neki su to već i prošli ovdje. Znači želimo da, ako dođe do nesreće, za koju smatramo da je vrlo mala vjerojatnost, hoćemo da se ne može desiti ozbiljna ozljeda ovim automobilima, da možemo biti potpuno sigurni i opušteni u korištenju njih”, rekao je.
Index je nedavno pisao da prototipove robotaksija tvrtke Project 3 Mobility (P3M), koja je bez natječaja dobila 179 milijuna eura iz EU fondova kroz NPOO, verificira Centar za vozila Hrvatske (CVH).
Iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture (MMPI) i CVH-a potvrđeno nam je da se provjere prototipova ne obavljaju u službenim ispitnim centrima, nego u privremenom proizvodnom pogonu Mate Rimca u Svetoj Nedelji.
“Da budemo jasni, od EU smo povukli 89,7 milijuna eura za robotaksije”
Rimac je želio “raščistiti još jednu stvar”, a to su medijski natpisi da su Rimac Automobili od poreznih obveznika dobili 300, 500 ili 900 milijuna eura, piše Index.hr.
“Da budemo vrlo precizni i jasni. Mi smo povukli od Europske unije 89,7 milijuna eura za robotaksije. Privatni investitori uložili su 104 milijuna eura u robotaksije. U cijelu Rimac grupu su investirali uz tih 104 milijuna, milijardu eura privatnih investicija. Ukupno smo manje od 10% od ukupne investicije koja je ušla u Rimac grupu povukli iz nekakvih javnih sredstava.”
“Za deployment robotaksija, ne samo u Zagrebu, jer to nam je samo prvi korak. Mi želimo to raditi i u mnogim drugim zemljama i gradovima u Europi i van Europe, trebat ćemo stotine milijuna eura koje ćemo isto tako privući od privatnih investitora, kao što smo i za sve do sad što smo radili, kao što smo i za razvoj Nevere i Bugattija i izgradnju Rimac kampusa, sve financirali sa sredstvima naših privatnih internacionalnih investitora. Tako ćemo nastaviti i sa Vern robotaksijem.”
Kaže da će u budućnosti sva sredstva koja tvrtka bude trebala prikupiti od privatnih investitora.
“Možda suludo zvuči da će se u Hrvatskoj izgraditi ovakva priča”
“Iako možda suludo zvuči da će se u Hrvatskoj izgraditi ovakva priča, gdje će se hrvatska firma boriti u svjetskim okvirima u novoj tehnologiji, koja je tehnologija budućnosti. Mislim da smo već par puta dokazali da nešto što je možda zvučalo potpuno suludo kada je netko prije 15 godina rekao da će se u Hrvatskoj razvijati i proizvoditi najsnažniji, najbrži električni auti na svijetu, Rimac Nevera.

Koliko god neki to omalovažavali, to je danas slučaj. Da je netko rekao prije 10 godina da će se novi Bugatti razvijati i proizvoditi u Kerestincu, i to bi zvučalo suludo. Isto kao što zvuči suludo da u Hrvatskoj razvijamo i proizvodimo baterije za najnovije Porschee, BMW-e i tako dalje”, rekao je.
“Zagreb je prvi korak, a onda iz Zagreba u cijeli svijet. I nadam se da ćemo zajedno biti svi malo optimističniji i vjerovati jedni drugima malo više”, rekao je Rimac.
Video pogledajte OVDJE.
(TIP/Foto: Screenshot: Mate Rimac/Facebook)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.