@ona Tačno. Slažem se, sa tobom. A to znači slijedeće: boli njih, odakle je ko, sta znay itd… Bitno je…
230 dolara za izrezanu čarapu?! Apple na meti sarkastičnih komentara

Američki tehnološki gigant Apple našao se na meti ismijavanja i sarkastičnih komentara na društvenim mrežama nakon što je ove sedmice predstavio novi dodatak za svoje iPhone uređaje – iPhone Pocket, torbicu čija je cijena izazvala nevjericu među korisnicima.
Prema službenom saopštenju kompanije, ovaj “modni dodatak” prodavat će se po cijeni od 219,95 funti (oko 230 dolara), što je izazvalo burne reakcije korisnika koji smatraju da je riječ o “preskupom komadu tkanine” namijenjenom za nošenje mobitela.
‘230 dolara za izrezanu čarapu’
Na društvenoj mreži X, korisnici su ismijavali Appleovu novu torbicu, a jedan je napisao: “230 dolara za izrezanu čarapu.”
Drugi su komentarisali kako proizvod “nema ni zatvarač ni strukturu”, uz napomenu da “u vremenu kada su krađe iPhonea sve češće, torbica bez sigurnosnih elemenata nema smisla”.
Popularni YouTuber i tehnološki recenzent Marques Brownlee (MKBHD) opisao je torbicu kao “test lojalnosti” za one koji “kupuju ili brane sve što Apple izbaci”. Njegov komentar postao je viralan, a hiljade korisnika složilo se da Apple “testira granice odanosti svojih fanova”.
Na internetu su se ubrzo pojavile i duhovite usporedbe – neki korisnici su postavili slike Sashee Barona Cohena u ulozi Borata, sugerišući da novi Appleov dodatak neodoljivo podsjeća na njegovu poznatu zelenu mankinu.
Saradnja s japanskim modnim brendom
Apple je u saopštenju za javnost pojasnio da je riječ o limitiranom izdanju kreiranom u saradnji s japanskim modnim brendom Issey Miyake, poznatim po inovativnim tekstilnim konceptima i minimalističkom dizajnu. Brend Issey Miyake ima dugu istoriju saradnje s Appleom – upravo je pokojni dizajner Issey Miyake bio autor legendarnih crnih dolčevita koje je nosio Steve Jobs, suosnivač kompanije Apple.
Prema objašnjenju Applea, inspiracija za novi proizvod potekla je “od jednostavnog komada tkanine” i ideje o “stvaranju dodatnog džepa”. Torbica će biti dostupna u osam boja s kratkom ručkom i tri boje s dugim remenom, a svaki komad ručno je izrađen od recikliranih tekstilnih vlakana.
Dizajn ispred funkcionalnosti
Stručnjaci smatraju da nova torbica nije namijenjena praktičnoj upotrebi, već da spada u kategoriju modnih i luksuznih dodataka. Matt Navarra, analitičar društvenih mreža i digitalnih trendova, izjavio je za BBC da cijena “nema mnogo veze s funkcionalnošću”, već s “formom, brendom i ekskluzivnošću”. “Ovakva politika cijena nije nepoznata u svijetu luksuzne mode i dizajnerskih saradnji. Ali za većinu kupaca, čini se da Apple testira granice lojalnosti svojih obožavalaca”, rekao je Navarra.
On dodaje da je Apple u prošlosti uspješno plasirao niz dodataka s visokom cijenom – od prozirne krpe za čišćenje ekrana koja je koštala 19 dolara, do kućišta s baterijom koje se prodavalo po višestruko većoj cijeni od konkurentskih proizvoda.
Podijeljene reakcije: luksuz ili pretjerivanje?
Dok su mnogi korisnici ismijavali novi dodatak kao “najskuplju čarapu na svijetu”, dio Appleovih obožavalaca branio je torbicu kao “omak poštovanja prema istoriji brenda” i poveznicu s kultnim Jobsovim izgledom. Društvene mreže su se podijelile između onih koji smatraju da je riječ o marketinškom triku i onih koji vide vrijednost u dizajnerskoj saradnji. Bez obzira na kontroverze, Appleov novi proizvod još jednom pokazuje koliko snažan kultni status kompanija ima među svojim korisnicima – i koliko daleko su neki spremni ići da bi posjedovali “komad Apple filozofije”.
(TIP/Izvor: federalna.ba/BBC/Foto: Apple)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.