samo mantraj ugrožen sam i ne izdaj fiskalni račun i nemaš frke
Pogledajte koji političari najviše plaćaju oglase na Facebooku

U protekle tri i po godine, od kada društvena mreža Facebook vodi evidenciju plaćenih političkih oglasa na svojim stranicama, partije i njihovi social media menadžeri u BiH potrošili su 1,88 miliona maraka na sponzorisanje objava i stranica, piše Capital.
Neki među njima prepoznali su važnost neprestanog prisustva na mrežama, pa nisu štedjeli ni vremena ni novca da povećaju vidljivost i nametnu se svima, a ne samo onima koji traže njihove sadržaje.
Tako je Facebook u posljednje tri i po godine najviše zaradio na objavama gradonačelnika Banje Luke i predsjednika PDP-a Draška Stanivukovića koji je na oglašavanje stranice nazvane njegovim imenom potrošio čak 106.600 KM, što uz vidljivo skupu produkciju objava objašnjava i kako je došao do tako velikog broja pratilaca.
Stanivuković se nedavno pohvalio da je među najpraćenijim osobama iz svijeta politike na cijelom Balkanu. U objavi je naveo da na Facebooku ima 448.000, na Instagramu 196.000, Youtubu 149.000, Tik Toku 100.000, a na X-u 26.680 pratilaca.
Na drugom mjestu je Naša stranka sa 67.200 KM, dok je trećepozicioniran Savez nezavisnih socijaldemokrata sa utrošenih 49.700 KM.
Nakon SNSD-a na listu se smjestio Irfan Čengić, načelnik Općine Stari Grad Sarajevo iz SDP-a, sa troškom od 31.600 KM do sada.
Predsjednica Narodnog fronta RS-a Jelena Trivić potrošila je također nešto više od 31.000 maraka na Facebook oglase, dok je iza nje novoimenovani zamjenik direktor Uprave civilne zaštite RS-a Nenad Nešić sa troškom od 24.800 KM.
Na sedmom mjestu političkih partija i pojedinaca u politici koji su do sada naviše potrošili na oglašavanje na Facebooku je Ujedinjena Srpska sa “samo” 15.000 maraka plaćenih oglasa.
Osmi je novi ministar pravde i predsjednik Socijalističke partije RS-a Goran Selak sa 14.400 KM, dok je deveta Republička stranka RS-a Slavenka Ristića sa nešto više od 13.000 KM potrošenih na oglase.
Na desetom mjestu je SNSD Banja Luka koji je potrošio više od 12.800 KM.
Ako govorimo o troškovima u posljednjih mjesec dana, stranica Slavenko Ristić, lider Republičke stranke RS-a potrošila je više od 1.170 KM na sponzorisanje 10 objava, a otprilike isto toliko je utrošeno i na stranici Irfan Čengić.
Aktivna je stranica “Dr Vlado Đajić” sa koje je plaćeno otprilike 500 KM za oglase u proteklih tridesetak dana.
Stanivukovićeva stranica u ovom periodu je spozorisala samo 11 objava za 363 KM.
Ovaj poredak plaćenih objava u “mirnom” periodu, prije izbora, bit će zanimljiv za upoređivanje krajem novembra, kada se završi kampanja za predsjednika RS-a.
(TIP/Izvor: Capital/Foto: Ilustracija/FB)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.