Foto: MW pokazao zašto je serija 2 nasljednik kultne “kockice”

BMW je i službeno priznao ono što mnogi ljubitelji marke tvrde već godinama – BMW Serija 2 je savremena reinkarnacija legendarnog E30 poznatijeg kao “kockica”.
Sada je taj duh prošlosti oživljen kroz dvije posebne edicije: BMW 325iS Homage i BMW 333i Homage. Nažalost, ove posebne izvedbe proizvodit će se u limitiranim serijama od po 33 primjerka. Da stvar bude gora, svi primjerci su rezervirani za južnoafričko tržište gdje je BMW-ova “kockica” oduvijek bila obožavana.
Povratak 325iS
BMW 325iS Homage temelji se na M240i xDriveu, a donosi dvostruke stražnje spojlere te 20-inčne M Performance naplatke s retro izgledom koji podsjeća na original iz osamdesetih. Automobil ima i prednji splitter, crne kvake u kontrastu s karoserijom, kao i M Sport Pro paket te M Performance ispušni sistem.
Unutrašnjost donosi sportska M Sport sjedala s kontrastnim šavovima i središnji naslon presvučen Überkaro tartan tkaninom, istim uzorkom koji se pojavljivao u sportskim E30 modelima poput 318iS-a, 320iS-a i originalnog 325iS-a.
Poseban amblem na konzoli nosi natpise “Born for the track” i “Specially crafted for South Africa”, podsjećajući da se radi o jedinstvenoj, lokalno nadahnutoj ediciji.
Ispod poklopca motora nalazi se poznati 3,0-litreni redni šestcilindraš TwinPower Turbo s 387 KS i 500 Nm okretnog momenta koji automobilu omogućuje vrhunske performanse. Dovoljno je reći kako ubrzanje do 100 km/h apsolvira za 4,3 sekunde.
333i Homage kao ekstremnija posveta
Model 333i Homage temelji se na BMW M2, pa je riječ o radikalnijem automobilu. Odlikuju ga retro grafike, 20-inčni Alpina naplatci, karbonski splitter i stražnji spojler te četverostruki M Performance ispušni sistem.

Kupci mogu birati između pet boja karoserije: Alpine White, Sapphire Black, Brooklyn Grey, Zandvoort Blue i Fire Red.
Unutrašnjost donosi iste detalje kao 325iS Homage, ali i dodatnu dozu sportskog karaktera zahvaljujući karbonskim školjkastim sjedalima.
Pod poklopcem motora nalazi se 3,0-litreni TwinPower Turbo s čak 480 KS i 600 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na stražnje točkove, a ubrzanje do 100 km/h traje tačno 4 sekunde, piše Index.hr.
(TIP/Foto: BMW)







ako ne neko suveren znaći sam odlućuje a bih ima upravnika koji more odlući ša želi i...........objani nam pametni liče