Da smo mi Tuzlaci pametni da se povezujemo sa ovom cestom i sa VC kod Doboja, pa bog da nas…
Autoceste FBiH pokrenule tender za reviziju Glavnog projekta Orašje – Tuzla

Objavljen javni poziv za nabavku usluga revizije Glavnog projekta autoceste Orašje – Tuzla, na dionici Orašje – Distrikt Brčko.
JP “Autoceste Federacije BiH” objavile su javni poziv za nabavku usluga revizije Glavnog projekta autoceste Orašje – Tuzla, na dionici Orašje – Distrikt Brčko, ukupne vrijednosti 250.000 KM bez PDV-a, piše Akta.ba.
“Predmet ovog projektnog zadatka podrazumijeva usluge revizije dokumentacije pod nazivom ‘Izrada Idejnog projekta i izrada Glavnog projekta autoceste Orašje-Tuzla dionica Orašje-Distrikt Brčko (Lot 1)’
Usluge revizije obuhvataju kontinuirano praćenje rada Projektanta i kontrolu projektne dokumentacije prilikom izrade Idejnog projekta, te kontrolu svih dijelova Glavnog projekta trase i objekata za dionicu autoceste od petlje Orašje do spojne tačke sa granicom Distrikta Brčko i za rekonstruiranu/proširenu magistralnu cestu, do nivoa potrebnog za dobijanje Odobrenja za građenje i pripreme za izgradnju”, navedeno je u tenderskoj dokumentaciji.
Revizija će obuhvatiti kontrolu i praćenje izrade Idejnog i Glavnog projekta, s ciljem potvrđivanja ispravnosti tehničkih rješenja, u skladu s važećim propisima, standardima i normama kvaliteta. Rok za izradu projektne dokumentacije utvrđen je na 12 mjeseci.
Strateški značaj autoceste Orašje – Tuzla
Planirana autocesta Orašje – Tuzla, duga oko 61 kilometar, počinje kod rijeke Save, istočno od Orašja, a završava se na zapadnom ulazu u Tuzlu, na čvorištu puteva Tuzla – Sarajevo, Tuzla – Doboj i Tuzla – Orašje. Projekat se smatra ključnim za povezivanje Tuzle, Brčko distrikta i Županije Posavske, kao i za povezivanje regije s Panevropskim koridorom X (Zagreb – Beograd). U tenderskoj dokumentaciji se ističe da će ovaj projekat doprinijeti boljem povezivanju središta međunarodne, regionalne i lokalne važnosti, rasterećenju postojeće putne mreže i povećanju bezbjednosti saobraćaja.
Struktura dionice
Dionica Orašje – Distrikt Brčko podijeljena je na dvije sekcije:
Sekcija I – autocesta od petlje Orašje do granice Distrikta, dužine oko 6 km, uključujući spojnu cestu prema magistrali M1.8 (oko 1,5 km).
Sekcija II – rekonstrukcija i proširenje M1.8 na četiri trake do GP Orašje, dužine oko 3–4 km.
Na trasi su planirani tri nadvožnjaka, most preko kanala, prolaz za životinje i cestarinski prolaz. Autocesta će se graditi u niskom nasipu, radi bolje odvodnje i zaštite od mogućih poplava u blizini rijeke Save.
Tehnički zahtjevi i uslovi
Spojna cesta od kružnog toka do M1.8 projektovana je s dvije trake u svakom smjeru (Vr = 80 km/h), bez pješačkog saobraćaja, dok će priključak na magistralu biti izveden u obliku dvotračnog kružnog toka (Vr = 30 km/h).
Predviđeno je i ažuriranje idejnog rješenja iz 2012. godine, kako bi se uskladila kontaktna tačka između Županije Posavske i Brčko distrikta i analizirale moguće varijante trase.
Revizija obuhvata kontrolu idejnog i glavnog projekta za trasu i objekte na dionici od petlje Orašje do spojne tačke s Distriktom Brčko te za rekonstruisanu/proširenu M1.8. Uvid u dosadašnju dokumentaciju i projektni zadatak omogućen je zainteresovanim ponuđačima. Obilazak terena i terenske radnje revidenta uračunati su u cijenu ponude; dokumentacija za reviziju isporučuje se elektronski tokom izrade, a po završetku i u štampanoj formi (jedan primjerak).
Analiza će uključivati multikriterijsku procjenu (MCA), kojom će se ocijeniti opravdanost i tehnička optimalnost rješenja, uz procjenu uticaja na stanovništvo, okoliš i ekonomske parametre.
Ciljevi i očekivani rezultati
“Cilj izrade Idejnog projekta je iznalaženje optimalnog položaja trase prema zadatim projektnim uslovima koji po sveobuhvatnosti zadovoljava uslove za ishodovanje Urbanističke suglasnosti.
Glavni projekat po sadržaju i formi mora zadovoljite sve zahtjevane uslove za dobijanje Odobrenja za građenje a suštinski mora sadržavati sve dijelove i detalje koji omogućavaju izgradnju projektovane dionice u skladu sa Projektnim zadatkom. Izuzetak od prethodnog mogu biti nijanse koje diferenciraju Glavni i Izvedbeni projekat”, navodi se u tenderskoj dokumentaciji.
Završetkom revizije i Glavnog projekta očekuje se izrada potpune tehničke dokumentacije za pribavljanje urbanističke saglasnosti i odobrenja za građenje, čime će biti omogućeno raspisivanje tendera za izgradnju dionice Orašje – Distrikt Brčko.
U tenderskoj dokumentaciji se navode očekivane funkcije nove veze: jačanje povezanosti centara međunarodne, državne i regionalne važnosti; bolje povezivanje lokalnih sredina; preraspodjela saobraćaja sa postojećih opterećenih pravaca; kraće i sigurnije putovanje; podrška policentričnom razvoju i integraciji s evropskim saobraćajnim sistemima; te unapređenje hidrotehničkih mjera protiv poplava u zoni Save.
(TIP/Izvor: Akta.ba)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.