Jebo ti ovu državu...
Hornerov povratak u F1

Dok se svjetla pale nad stazom Marina Bay, svijet Formule 1 treperi od špekulacija: hoće li se Christian Horner, ikona koja je 20 godina vladala Red Bullom, vratiti se u paddock već 2026.? Nakon što je sam kontaktirao Haas, a Aston Martin mu ostavio vrata odškrinuta, pitanje nije da li će se vratiti, već gdje – i hoće li njegov dolazak preokrenuti ravnotežu snaga u novoj eri? Ova priča o ambicijama, pregovorima i skrivenim agendama drži fanove formule u napetosti, dok se sezona približava svom uzbudljivom vrhuncu.
Hornerov izlazak iz Red Bulla
Bivši šef Red Bulla, Christian Horner nakon dvije decenije na čelu tima, službeno je napustio austrijskog giganta u septembru, uz sporazum o odlasku vrijednom oko 75 milijuna funti – manje od očekivanog, ali dovoljno da mu omogući brzi povratak u sport 2026. Od tada, 51-godišnji Britanac je povezivan s više timova, uključujući Alpine, Cadillac (koji je odmah opovrgnuo glasine u avgustu) i sada Haas. Direktor tima Haasa, Ayao Komatsu, potvrdio je pred Singapurom da je Horner sam inicirao kontakt: “Da, istina je da nas je kontaktirao. Jedan naš čovjek je imao istraživački razgovor. I to je to. Ništa dalje. Završeno je.” Komatsu je bio kratak i odbio daljnje komentare, rekavši: “Pišite šta hoćete, neću podupirati tu priču.” Ovo je prva potvrda da Horner aktivno traži ulogu, ali pregovori s Haasom, američkim timom na sredini tabele, nisu napredovali, vjerojatno zbog Komatsuove vizije stabilnog razvoja uz partnerstvo s Toyotom.
Aston Martin: Otvorena vrata?
Međutim, najzanimljivija nit vodi prema Aston Martinu, gdje bi Horner mogao ponovno spojiti snage s legendarnim dizajnerom Adrianom Neweyjem, s kojim je raskinuo odnose u Red Bullu. Vođa tima i CEO Andy Cowell nije zatvorio vrata: “Christian trenutno odmara s porodicom i prijateljima, ali voli ovaj sport. Njegov rekord govori sam za sebe – on je veliki konkurent.” Cowell je istakao snažnu strukturu tima s Neweyjem na čelu tehničkog odjela i nedavnim dolaskom Enrica Cardilea iz Ferrarija, ali nije isključio buduću suradnju: “Imamo plan i idemo naprijed. Christian mora odlučiti gdje želi igrati ulogu u budućnosti. Tko zna što će se dogoditi?” Ovo diplomatsko izbjegavanje direktnog odbijanja izazvalo je val spekulacija, posebno jer vlasnik Lawrence Stroll traži investitore, a Horner bi mogao ući kao dioničar bez sportskog menadžerskog utjecaja. Na X-u navijači i analitičari raspravljaju o tome, s postovima poput onog Motor Sport magazinea: “Horner je spreman za povratak, a tajming je savršen za Aston Martin – je li već razgovarao sa Strollom?”
Strateški potezi
Hornerov pristup Haas-u otkriva njegovu hitnost za povratkom, ali i strateški izbor: američki tim bi mu dao brzi ulazak u paddock, ali ograničene resurse za natjecateljske ambicije. S druge strane, Aston Martin predstavlja savršenu platformu – Strollova agresivna strategija kupovine talenata (Newey, Cardile) i investicija u infrastrukturu stvara okruženje gdje Hornerovo iskustvo u upravljanju i marketingu moglo bi ubrzati prelazak u vrh. Ovo bi moglo riješiti Neweyjeve nedavne frustracije s timskom kulturom, ali zahtijeva pažljivo balansiranje egoa. U eri 2026. s novim propisima, Hornerov dolazak mogao bi stabilizirati Aston Martin kao konstruktorski prvak, posebno ako se poveže s investicijama koje Stroll traži.
Rizici i moćne igre
Glasine otkrivaju duboke pukotine u F1-upravi: Hornerov odlazak iz Red Bulla, unatoč šest konstruktorskih titula, bio je posljedica internih sukoba i optužbi (od kojih je očišćen), što dovodi u pitanje njegovu sposobnost da izgradi harmoničan tim. Komatsuova kratkoća sugerira da Haas vidi Hornerovo zanimanje kao distrakciju, a ne dodanu vrijednost, dok Cowellovo izbjegavanje može biti samo PR-trik da održi zujavicu. Kritičari na X-u upozoravaju da bi Hornerov dolazak u Aston Martin mogao ponoviti stare probleme s Neweyjem, a Strollova opsesija zvijezdama riskira financijsku nestabilnost ako rezultati izostanu. Ovo naglašava potrebu za većom transparentnošću u F1-pregovorima, gdje špekulacije često maskiraju stvarne moćne igre.
Hoće li Horner izabrati siguran ulazak u Haas ili riskantni spoj s Neweyjem u Aston Martinu, ili možda osnovati vlastiti tim kao 12. na gridu? Dok se Singapur približava, njegova odluka može preoblikovati 2026. sezonu – ali hoće li to biti trijumf ili samo još jedna drama u paddocku?
(TIP/Izvor: federalna.ba/Foto: F1)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.