Ma srusite to ruglo
Direktor Ryanaira najavio velike promjene za putnike od novembra, za druge kompanije poručio: “Bankrotirat će”

Direktor niskobudžetne aviokompanije Ryanair Michael O’Leary izjavio je kako bi u narednom periodu moglo doći do novih potresa kada su u pitanju aviokompanije u Evropi.
U intervjuu za Corriere della Serra, O’Leary je rekao kako se može očekivati da će u narednim mjesecima brojne aviokompanije u Evropi bankrotirati.
“Rekao bih u narednih nekoliko mjeseci, kako se budemo približavali zimi. Problem u Evropi je što postoji mnogo aviokompanija koje se pretvaraju da su niskotarifne, ali imaju visoku strukturu troškova. Wizz Air nikada nije ostvario profit. I bit će drugih malih operatera koji će se mučiti na tržištu. Bit će još bankrota prije Božića. Također mislim da je Wizz Air u problemima”, naveo je.
Na pitanje da li Wizz Air vidi kao konkurenta u Istočnoj Evropi, O’Leary ističe.
“O ne, to su naša tržišta. Wizz Air nema svoje. Oni su sami riskirali svoju budućnost. Tokom Covida, prodali su svoje avione i ponovo ih iznajmili po visokim kamatnim stopama. Posljednjih godina su proširili svoju flotu kupovinom aviona od svog glavnog dioničara. Zatim su se obratili banci da ih refinansira ovim skupim ugovorima o prodaji i ponovnom zakupu. Posljednjih pet godina, Wizz Air je knjižio profit od ovih poslova u svom bilansu stanja, kao da je to neka vrsta Ponzijeve sheme. Što više rastete, to više profita ostvarujete. Ali sada je prestao rasti i više ne može to raditi”, pojasnio je.
Mišljenja je i kako su druge niskobudžetne kompanije u opasnosti.
“Čak ni easyJet nije u problemima, ali ne raste. Samo ima snažno prisustvo na londonskom Gatwicku, pariškom Charles de Gaulleu i Orlyju te u Švicarskoj”, navodi.
Direktor Ryanaira osvrnuo se i na svađu s Aeonom, španskom kompanijom koja vrši kontrolu letova.
“Optužili su nas za laganje. Što, s obzirom na to da je to rekao bivši političar koji sada vodi Aenu, to sve govori. “Aerodromski monopolista optužuje kupca za iznudu. Situacija u Španiji je prilično jednostavna. Aena ima ovu viziju: ‘To je naš monopol, mi upravljamo aerodromima.’ Naplaćuju u suštini istu cijenu po putniku u Barceloni i Madridu kao i na regionalnim aerodromima, poput Valladolida, Jereza i Santiaga. A Santiago i Valladolid su prokleto prazni, dok svi žele ići u Madrid, Barcelonu, Malagu i Palmu”, pojasnio je.
Zbog toga, Ryanair je primoran da izvrši preraspodjelu svojih resursa.
“Pola miliona je premješteno u Palmu, Malagu, Madrid i Barcelonu, a drugih pola miliona otišlo je u regije u Italiji. Španska centralna vlada i Aena krive Ryanair, jer smo očigledno gomila pirata i prokletih ucjenjivača ili šta već”, mišljenja je.
Naglašava i kako je cilj Ryanaira uvijek bio da mijenja pravila igre u državama te da ukida poreze za koju smatraju da su bespotrebni.
“Vodimo kampanju za niže troškove i niže poreze na zračni prijevoz. Moj posao je da vičem, žalim se i protestujem protiv regionalnih aerodroma u Španiji i protiv općinskog poreza u Italiji. U međuvremenu, mi u Poljskoj rastemo kao ludi. Rastemo u Velikoj Britaniji. To je ono što moramo učiniti”, rekao je.
Osim toga, O’Leary se osvrnuo i na činjenicu kako će se o 12. novembra karta, moći dobiti samo putem Ryanairove aplikacije.
“I ja sam stariji. Svaki put kada bismo napravili tehnološku promjenu, neko bi rekao da stariji neće moći to podnijeti. Prvi koji su se prilagodili bili su sami stariji; imaju puno vremena, a čak i ako nisu dobri s digitalnom tehnologijom, pitaju svoju djecu ili unuke. Ako se neka stara osoba pojavi s prokletim komadom papira, svejedno ćemo ga uzeti. Prihvatat ćemo štampane kartice tokom cijele zime”, zaključio je.
(TIP/Izvor: Klix.ba/Foto: Ilustracija/TZKS)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.