Ljubo Pravdić je 21 godinu direktor Cesta FBiH: Trojka ga u Parlamentu kritikuje, a Vlada FBiH mu produžava mandate?!

Malo je direktora javnih preduzeća u entitetu Federacija Bosna i Hercegovina sa dužim direktorskim stažom i sa tolikom podrškom svih vlada kao što je Ljubo Pravdić. Riječ je direktoru javnog preduzeća Cesta FBiH, koji je na toj poziciji od 2004. godine.

Vezano:  Revizija o Autocestama FBiH: Stotine miliona skuplja gradnja i milioni duga

Gotovo da nema grada i ceste, a da nema zamjerki na stanje, što je u direktnoj odgovornosti Cesta FBiH. I više od dvije decenije mijenjaju se premijeri, ministri, stranke u vlasti, ali Pravdić ostaje vječni direktor. Zanimljivo je da je sjednici Vlade FBiH prije šest dana Pravdić, sa dvoje izvršnih direktora (Luka Raguž, direktor za ekonomske i pravne poslove te Ademir Toromanović, direktor za tehničke poslove) smijenjen, odnosno data je saglasnost Nadzornom odboru o razrješenju, da bi na istoj sjednici bili sva trojica ponovo imenovani na iste funkcije na šest mjeseci, odnosno do okončanja konkursne procedure.

Treba reći da konkursna procedura traje jako dugo jer je Pravdić i prošle godine u ovom periodu dobio isto imenovanje na šest mjeseci, što se u kontinuitetu produžava.

Pravdić je kadar HDZ-a te je politički gotovo apsolutno zaštićen, što se vidi i kroz period upravljanja ovim javnim preduzećem. Sve stranke koje koaliraju s HDZ-om prethodne dvije decenije niti su propitivale niti su smjenjivale Pravdića, iako su brojne ceste kojima upravlja u jako lošem stanju, a novi projekti se izuzetno sporo odvijaju.

U cijelom kontekstu je zanimljivo da je zastupnik SDP-a u Parlamentu FBiH Damir Mašić na današnjoj sjednici iznio niz kritika na račun Pravdića, dok u isto vrijeme koalicija kojoj Mašić pripada spomenutog direktora drži na direktorskom mjestu.

Mašić je danas javno zatražio odgovore na sljedeća pitanja:

Kada će početi izgradnja dionice Stupska petlja – Aerodrom sa po dvije trake u oba smjera na 12 transferzali za koju je Vlada FBiH osigurala 6,4 miliona KM? Opštine Ilidža i Novi Grad završile su svoj dio posla, prije 4 mjeseca raspisan je tender za izvođača radova, a radovi još uvijek nisu počeli?

Zbog loše izvedenih radova na izgradnji treće trake na putu M18 Tuzla – Sarajevo na dionici puta Čevljanovići – Nišići i stalnih odrona, spomenuta traka od januara nije u funkciji. U međuvremenu je drugi izvođač uveden u radove na popravci prethodnih neadekvatno izvedenih radova. Kojim i čijim novcem će biti plaćeni ovi dodatni radovi s obzirom da je već prethodnom izvođaču plaćeno 6,5 miliona KM od strane poreskih obveznika, kao i da li su Ceste FBiH aktivirale bankarsku garanciju za garantni period prethodno katastrofalno izvedenih i plaćenih radova?

Ova pitanja su samo dio zamjerki na račun Pravdića i njegovog upravljanja Cestama FBiH. Novih projekata je malo i odvijaju se sporo, rekonstrukcije starih cesta su trome, ali i često neadekvatne. No, imenovanje na novih šest mjeseci na direktorsku poziciju po ko zna koji put je hitro i efektno. Stoga za stanje na cestama FBiH odgovornost ne snosi samo Pravdić, već i svi oni koji ga imenuju.

(TIP/Izvor: Klix.ba)

2 komentara

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.