Pa kolike trebaju da budu plate? 300 km?
Mala španska firma stvorila aditiv koji bi mogao promijeniti budućnost dizel automobila

Kemegal, mala španska hemijska kompanija iz Galicije, spremna je lansirati novi aditiv koji obećava revoluciju u efikasnosti dizel motora. Ovo su prednosti njihovog inovativnog proizvoda, Ecokem Additive.
Dizel motori i dalje imaju značajan utjecaj na evropsko automobilsko tržište, ali istina je da njihov broj registracija naglo pada u posljednjoj deceniji. Nekada su predstavljali većinu prodaje novih automobila, a ove godine su na margini potražnje.
Međutim, dizel vozila i dalje predstavljaju većinu trenutnog voznog parka, tačnije polovinu njih. Stoga, rješenja poput ovog aditiva ne bi mogla biti samo dobra vijest za pokušaj oživljavanja imidža novih dizel vozila, već i za poboljšanje efikasnosti postojećih.
Na sjeveru Španije, tačnije u Vilagarcía de Arousa u pokrajini Galicija, postoji Kemegal, mala hemijska kompanija sa samo sedam zaposlenih. Oni su upravo lansirali Ecokem Additive – aditiv koji revolucionira dizel.
Nakon skoro šest godina rada i razvoja od strane odjela za istraživanje i razvoj ovog malog preduzeća sa sjedištem u Pontevedri, Ecokem Additive je sada spreman za tržište. To nije bilo kakav proizvod, to je aditiv koji obećava da će revolucionirati čistoću i performanse dizel motora srednje i velike snage.
I ovo nisu laboratorijska obećanja. Proizvod je testiran, a rezultat su smanjenje emisija CO2 čestica i karbona za 45 posto, čak dostižući 60 posto pri niskim nivoima snage. Također smanjuje potrošnju goriva za više od 3 posto.
Vanjska ispitivanja na putničkim automobilima, kamionima, vozovima, brodovima, generatorskim setovima itd. proveli su stručnjaci Međunarodne agencije za energiju i Biosahe grupe sa Univerziteta u Córdobi. Oni su uspjeli potvrditi prednosti ovog proizvoda, koji također smanjuje troškove održavanja, što čini nužnim korištenje manje AdBlue-a, i ima biocidni efekat koji eliminiše stvaranje mulja u rezervoaru za gorivo, čime sprečava širenje mikroorganizama u rezervoarima.
“Imamo testiran proizvod, koji su odobrili neki od vodećih stručnjaka za rad motora s unutrašnjim sagorijevanjem i isti patentirali. Na tržištu ne postoji proizvod koji smanjuje ovaj nivo emisija”, kaže direktor Kemegala Miguel Ángel García Miguéns, u izjavi koju je prenio La Voz de Galicia.
Nakon što je prošao kroz nekoliko birokratskih procesa, Kemegal je dobio zeleno svjetlo za plasiranje svog aditiva na tržište, za koji tvrde da već imaju kontakte s velikim veleprodajnim kompanijama za gorivo.
(TIP/Izvor: Klix.ba/Foto: Kemegal)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.