Pa kolike trebaju da budu plate? 300 km?
Video: Škoda slavi još jedan značajan uspjeh; Česi su sjajno iskoristili SUV groznicu

Škoda je dosegnula značajnu obljetnicu proizvevši četiri milijuna SUV vozila, što potvrđuje snažnu potražnju za ovom kategorijom vozila. Od predstavljanja prvog modernog SUV-a Yeti 2009. godine, Škodin SUV asortiman proširio se na rekordnih sedam modelskih izvedbi.
SUV modeli danas čine više od 55 % ukupne prodaje češkog proizvođača. U prvoj polovici ove godine Kodiaq je bio drugi najprodavaniji model s 64.800 isporučenih vozila, dok ga je slijedio kompaktni Kamiq s 64.100 prodanih jedinica.
Potpuno električni Enyaq, predstavljen prije manje od godinu dana, već bilježi značajan uspjeh na europskom tržištu. Bio je najprodavaniji električni automobil u Europi u travnju i srpnju, a do kraja kolovoza naručeno je više od 100.000 primjeraka.
Globalna proizvodnja
SUV modeli također pokreću Škodin snažan rast u Indiji, gdje se vozila razvijaju i proizvode prema potrebama lokalnih kupaca. Kushaq, predstavljen prošle godine, brzo je stekao popularnost u konkurentnom segmentu SUV-ova kraćih od četiri metra.
Škodini SUV-ovi proizvode se u Češkoj, Indiji, Ukrajini i Vijetnamu, a od 2024. godine i u Kazahstanu.
Stiže još jedan SUV
Škoda Auto nastavlja jačati svoju predanost održivoj mobilnosti i ubrzava elektrifikaciju svoje ponude. Sljedeće godine predstavit će proizvodnu verziju modela Škoda Epiq, atraktivnog ulaznog crossovera s električnim pogonom po pristupačnoj cijeni, a 2026. godine očekuje se i premijera električnog SUV-a za do sedam putnika, temeljenog na konceptu Vision 7S, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Škoda)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.