Rijetko odvratan lik i tipičan primjer SDA-ovske lopovske kaste.
Foto: Ovako izgleda nova Kia Stonic

Model se na tržištu očekuje do kraja godine.
Novi Stonic ostaje u gabaritima prijašnjeg modela s jednom iznimkom. Zahvaljujući novim prednjim i stražnjim branicima, narastao je u duljinu za 25 milimetara na 4.165 milimetara.








Model predstavljen 2017. sada dobiva nasljednika. Nudi se s benzinskim i blago hibridnim pogonskim sklopovima te značajkama koje su prethodno bile rezervirane za više klase vozila, uključujući panoramski zaslon, napredne sustave za pomoć vozaču i naprednu povezivost.
Novi Kia Stonic mjeri 4.165 milimetara u duljinu, 1.760 milimetara u širinu i 1.520 milimetara u visinu, uključujući krovne nosače. Međuosovinski razmak je 2.580 milimetara, a razmak od tla je 165 ili 183 milimetra, ovisno o verziji.
Izgled slijedi Kijin dizajnerski jezik “Opposites United” i donosi više izražajnosti. Stonic je postao mali Sportage, reći će neki. Prednji dio je revidiran s novom dnevnom LED rasvjetom, istaknutijom rešetkom hladnjaka i novim oblikom branika.
Na stražnjem dijelu, redizajnirani poklopac prtljažnika, revidirani dizajn svjetala i izražajniji branik pružaju moderan izgled. Novi dizajn aluminijskih naplataka od 16 i 17 inča pojačava izgled, a ponuda je proširena s dvije nove vanjske boje, Adventurous Green i Yacht Blue.
Kabina je u ponudi prostora ostala na razini prethodnika, pa tako straga nudi 975 milimetara prostora za glavu, 850 milimetara prostora za noge i 1.355 milimetara prostora za ramena. Obujam prtljažnika u normalnom stanju i dalje iznosi 352 litre.
U unutrašnjosti je uveden panoramski zaslon s dva povezana 12,3-inčna zaslona za digitalne instrumente i infotainment sustav. Nova višenamjenska dodirna kontrola u stilu Sportagea zamjenjuje konvencionalne kontrole klime i omogućuje upravljanje funkcijama putem jednog sučelja. Dobra je vijest da možete imati digitalno prikazane klasične instrumente s kazaljkama.
Ostale novosti uključuju redizajnirani upravljač u Base Line i GT-Line, revidirani mjenjač, modificiranu armaturnu ploču i novu središnju konzolu. Značajke poput USB-C priključaka za brzo punjenje, bežičnog punjenja pametnog telefona i ambijentalnog osvjetljenja poboljšavaju jednostavnost korištenja. Prema Kiji, Stonic nudi jedan od najsveobuhvatnijih paketa pomoći vozaču u svojoj klasi.
Kad su motori u pitanju, osnova je 1.0-litreni benzinski motor s turbopunjačem (T-GDI) snage 74 kW (100 KS) i 175 Nm okretnog momenta. Drugi motor je blaga hibridna verzija 1.0 T-GDI snage 85 kW (115 KS) i s maksimalno dostupnih 200 Nm. Potonji donosi nešto bolja ubrzanja uz zadržavanje gotovo iste maksimalne brzine.
Oba standardno dolaze sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, a opcijski su dostupni sa sedmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT7).
Cijene nisu poznate, ali se očekuje tendencija blagog rasta.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: KIA)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.