to je Jasminov prika
Foto: Bh. grad postaje šoping zona; Uz Lidl se gradi veliki retail park

Izgradnja retail parkova posljednjih godina je postala trend u BiH.
Kompanija MT Projekt iz Širokog Brijega krenula je u izgradnju velikog šoping centra tipa retail park u Kiseljaku.



Riječ je o Retail parku “Point” koji se gradi u centru Kiseljaka. Radovi su počeli u junu a trebali bi biti okončani do kraja godine.
Parcela na kojoj se gradi nalazi se odmah pored lokacije na kojoj Lidl gradi svoj maloprodajni objekat.
Retail park “Point”
S obzirom da su u neposrednoj blizini nedavno već izgrađeni neki tržni centri drugih kompanija, čini se da će Kiseljak uskoro postati velika šoping zona.
Inače, vlasnik firme MT Projekt je Marijan Ljubić.
Izgradnja retail parkova novi trend
Izgradnja retail parkova posljednjih godina je postala trend u BiH. Tu prednjači firma City Mall iz Bijeljine koja ima ovakve šoping centre u Brčkom, Zvorniku i Doboju, a trenutno gradi jedan u Istočnom Sarajevu.
Penny Plus ima West Gate na Mostarskom raskršću kod Sarajeva, a poznat je i Bišće Park u Bihaću iza kojeg stoji firma Leburić Komerc iz Prnjavora. Stariji od svih je Centrum u Gradišci.
Retail parkovi su posebna vrsta šoping centara u kojima je akcenat na prodaji, dok su drugi sadržaji poput ugostiteljskih, zabavnih itd. svedeni na minimum.
(TIP/Izvor: Biznisinfo.ba)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.