Molim MUP da konacno pocne kaznjavati nepropisno parkirana auta na pozarnom putu u ulici Usce C9 kod lemele 3.Svaki dan…
Video/Foto: Porscheov najsnažniji SUV mogao bi biti i njegov najkontroverzniji dosad

Kupci koji sljedeće godine budu tražili vrhunski luksuzni SUV s najmodernijom tehnologijom imat će novu, uzbudljivu opciju na raspolaganju – potpuno električnu verziju Porschea Cayenne. Ovaj električni div slijedi stope nedavno predstavljenog električnog Macana, donoseći prepoznatljiv dizajn, snažan električni pogon i značajno bolje performanse, a prodavat će se paralelno s modelom s motorom s unutarnjim izgaranjem, piše Carscoops.




Poput električnog Macana, i Cayenne na struju odmaknut će se od glatkih i fluidnih linija svog benzinskog brata. Dizajn djeluje uspravnije i mišićavije, počevši od prednjeg dijela gdje se ističu svjetla koja preslikavaju rješenje s Macana. Svaka jedinica sastoji se od četiri tanka vodoravna dnevna svjetla koja ujedno služe i kao pokazivači smjera.
Iako je veći dio prednjeg dijela prototipa još uvijek prekriven kamuflažom, naziru se oblici donjih rešetki i središnji položaj glavne radarske jedinice. Očekuje se da će donje rešetke biti slične onima na novoj generaciji modela 911 (992.2), što znači da će imati aktivne zaklopke koje se otvaraju i zatvaraju po potrebi.
Dizajn stražnjeg dijela također će izgledati poznato. Novi model imat će uska LED stražnja svjetla, vjerojatno povezana svjetlosnom trakom po uzoru na manjeg električnog brata. Iako neki plastični detalji na braniku i difuzoru na prototipu izgledaju pomalo jeftino, ti će elementi sigurno biti dorađeni do predstavljanja serijskog modela.
Radikalno redizajniran interijer
Ranije špijunske fotografije otkrile su što nas čeka u unutrašnjosti. Kabinom će dominirati čak četiri zaslona: potpuno digitalna zakrivljena instrumentna ploča, široki središnji zaslon za infotainment, poseban zaslon za suvozača te odvojeni dodirni zaslon za upravljanje klimatizacijom.
Iako se ovakav moderni raspored možda neće svidjeti svim dugogodišnjim ljubiteljima Porschea, jasno pokazuje smjer marke.
Performanse
Dok se o dizajnu može raspravljati, performanse će zasigurno zadovoljiti i najzahtjevnije kupce. Iako službene specifikacije još nisu objavljene, prve procjene govore da bi osnovni model mogao razvijati oko 400 KS, dok bi se S izvedba popela na gotovo 600 KS. Vrh ponude, Turbo verzije, mogle bi premašiti nevjerojatnih 1000 konjskih snaga, čime bi zasjenile već impresivnih 730 KS iz trenutnog Cayennea Turbo E-Hybrid.
Očekuje se da će najbrži model ubrzavati od 0 do 100 km/h za nešto više od dvije sekunde, iako će Porsche vjerojatno ograničiti maksimalnu brzinu na 250 km/h, kao što to često čini sa svojim električnim vozilima.
Što se tiče dosega, Porsche navodno cilja na između 560 i 640 kilometara s jednim punjenjem, ovisno o verziji. Ta bi brojka zadržala Cayenne EV konkurentnim u segmentu električnih SUV-ova visokih performansi, nudeći istovremeno sposobnost za duga putovanja kakvu kupci i očekuju na ovoj razini, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Porche)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.