Kako može biti razlog nedostatak uglja ako na depoima ima uglja, jer sami kažu da ga manje ima nego planirano,…
Bosanka Lejla Cas širi svoje poslovno carstvo globalno

Bosanka Lejla Cas, sa adresom u Los Angelesu, nastavlja širiti svoje poslovno carstvo. Nakon Los Angelesa i Sydneya, njen beauty brend se širi na tržište Evrope.“Današnji dan označava veliku prekretnicu – Knesko Skin je sada ponosno pokrenut u Velikoj Britaniji, našoj trećoj kompaniji na globalnom nivou”, napisala je Lejla na svom Facebooku.
Lejla je poznata estetičarka i reiki praktičarka, te je od 2012. godine kada je pokrenula brend, uspjela pozicionirati ga u vrh luksuznih kozmetičkih brendova u Americi koje koriste i najveće holivudske zvijezde; od Halle Berry, preko Kardashian porodice do Paris Hilton. Njen beauty brend se danas može naći u ekskluzivnim hotelima kao što su: Four Seasons, Ritz Carlton, MGM Resorts Intl, ali i prestižnim maloprodajnim objektima poput Neiman Marcusa i Saks Fifth Avenue u SAD-u, kao i Printempsu u Dohi i Mecca Cosmeticu u Australiji i Novom Zelandu.
Globalno tržište “čiste ljepote” procijenjeno je na preko 12 milijardi dolara u 2024. godini, s prosječnim godišnjim rastom od 8–10%, prema podacima Statista i Allied Market Research. Promjena potrošačkih navika – potaknuta sve većim interesom za zdravlje, održivost i etičku proizvodnju – omogućila je manjim brendovima da uđu na tržište koje je tradicionalno bilo rezervisano za korporativne gigante poput L’Oréala i Estée Laudera.
Knesko Skin je primjer brenda koji kapitalizira na prelasku potrošača s klasične kozmetike ka “svjesnoj potrošnji”. U kombinaciji nauke i spiritualnosti proizvodi maske, serume i dodatke za njegu kože. Ono što ga izdvaja posebno na tržištu da u njezi poštuje holistički pristup, te integriše kristaloterapiju u proizvodne formule. Zbog ljekovitih svojstava Knesko u svaku od svojih prepoznatljivih maski unosi drago kamenje (dijamante, ružičasti kvarc i crne bisere). Dragulji su kaže Lejla, stoljećima cijenjeni zbog svojih energetskih svojstava i ljekovitih koristi.
Takozvana Clean label” transparentnost potpuno je inkorporirana u njihovoj proizvodnji, a to su proizvodi bez parabena, ftalata, formaldehida, PEG-ova, silikona i mineralnih ulja.
„Knesko je više od samo brenda za njegu kože; to je visoko vibracionalna njega kože. Ono što nas izdvaja je naš jedinstveni spoj drevne mudrosti, moderne nauke i duhovnog wellnessa. Naši proizvodi ne samo da pružaju vidljive rezultate, već također promoviraju unutarnju ravnotežu i harmoniju, zahvaljujući infuziji dragulja i reiki energije“, pojasnila je Lejla u svom ranijem intervjuu za Forbes BiH.
(TIP/Foto: Knesko Skin)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.