odbacuje i ljudske a da neće svinjske
Počela kampanja u saobraćaju u TK pod nazivom ‘Koliko vrijedi tvoj život?’

Povodom ovogodišnjeg početka kampanje pod nazivom „Koliko vrijedi tvoj život?“ u utorak je u Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja održana konferencija za novinare na kojoj su prezentovane aktivnosti do kraja godine kao i trenutno stanje sigurnosti saobraćaja na području TK.
Prema riječima pomoćnika ministra za saobraćaj Nenada Lukanovića, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja pokrenulo je kampanju i ove godine zbog povećanja nivoa bezbjednosti saobraćaja na putevima na području TK.
U periodu od jula do septembra fokus je na povećanom intenzitetu saobraćaja tokom godišnjih odmora i pojavi saobraćajnih nesreća uzrokovanih neprilagođenom brzinom, nepažnjom vozača zbog korištenja mobilnog telefona, alkoholom/opijatima, kao i početka perioda godine gdje se na cestama pojavljuju motociklisti, biciklisti i vozači električnih romobila.
Cilj ovog dijela kampanje, rečeno je ovom prilikom, je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju, negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona u toku vožnje na pažnju i koncentraciju. Zadnja tri mjeseca u godini period su kada se vozačima želi skrenuti pažnja te povećati oprez na djecu/učenike na cestama u periodu početka školske godine, kao i na poštivanje saobraćajnih propisa u odnosu vozača prema pješacima i biciklistima kao ranjivoj kategoriji učesnika u saobraćaju.
Kampanja je osmišljena, kako navodi šef Odsjeka za saobraćaj Samir Gabeljić, tako da dođe do što većeg broja građana TK i BiH.
„Na području TK u 2024. godini bilo 3144 saobraćajnih nezgoda što je za 90 nezgoda više u odnosu na ’23. godinu. U prošloj godini je bilo 27 poginulih lica što je više za 7 smrtnih slučajeva“, kazao je Gabeljić iznijevši podatke o broju povrijeđenih te da je neprilagođena brzina najveći uzročnik saobraćajnih nesreća i njihovih posljedica.
U ime nosioca kampanje Radio Kameleona način medijske prezentacije predstavio je Amir Zonić.
„Prvi dio kampanje će se fokusirati na ljetne izazove u saobraćaju, gužve, temperature, pješake, bicikliste dok će drugi više zahvatati početak „mraka“ i djecu koja idu u školu. Kako se bližimo praznicima idu zimske gume i neke nove teme oko novogodišnjih praznika i vožnja u alkoholiziranom stanju, uslovima otežane vidljivosti“, rekao je Zonić.
Ono što će biti vrlo intenzivno je radio-oglašavanje jer je to najbliže vozačima, rečeno je ovom prilikom. Cilj je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju i negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona na pažnju i koncentraciju u toku vožnje.
(TIP)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.