Šta imaju zajedničko žene iz Poljske, Grčke, Hrvatske, Portugala, BiH i još 13 evropskih zemalja?

Šta imaju zajedničko žene iz Poljske, Grčke, Hrvatske, Portugala, Bosne i Hercegovine i još 13 evropskih zemalja? Prema rezultatima Shopper istraživanja, sve one vole kupovati u Pepcu. Istraživanje je pokazalo da većinu redovnih posjetilaca Pepco prodavnica u 18 zemalja Evrope čine upravo žene.

Shopper Study je godišnje istraživanje koje se provodi na tržištima gdje Pepco ima svoje prodavnice, od Estonije, preko Poljske i Grčke, do Italije i Španije. Skoro 10.000 kupaca učestvuje u istraživanju, što osigurava visoku reprezentativnost rezultata. Pepco koristi ove podatke za razvoj i redovno praćenje Indeksa zadovoljstva kupaca (CSI), kojim se procjenjuju elementi poput kvaliteta usluge i odnosa prema kupcima, ponude i njene dostupnosti, vizuelne atraktivnosti prodajnog prostora te atraktivnosti cijena. Rezultati ostaju visoki – ove godine CSI je dosegao 89 od mogućih 100 poena.

Istraživanje također pomaže u izgradnji profila prosječnog Pepco kupca. Najnoviji rezultati ne ostavljaju sumnju – žene čine 86% svih posjetilaca Pepca. Gotovo polovina njih je u dobi između 25 i 45 godina, dok je prosječna starost svih kupaca 41,5 godina. Skoro 80% ispitanika izjavilo je da imaju dobru ili prosječnu finansijsku situaciju, a više od trećine ima djecu mlađu od 14 godina.

Više od polovine ispitanih (55%) posjećuje Pepco češće od jednom mjesečno, odnosno u prosjeku tri puta mjesečno. Skoro 50% dolazi sa konkretnom namjerom kupovine, a čak 70% ne izađe iz prodavnice bez barem jednog kupljenog proizvoda.

“Za ovakve rezultate bez sumnje je zaslužna ponuda prilagođena potrebama kupaca, koja se redovno osvježava i optimizira, sa više od 130 novih kolekcija u svakoj sezoni. Razumijevanje potreba i očekivanja kupaca jedno je od ključnih temelja Pepco strategije, što omogućava da se pravovremeno reaguje na promjenjive tržišne okolnosti. Zato se redovno sprovode istraživanja i dubinske analize u oblastima kao što su percepcija brenda, ponašanje potrošača i uticaj makroekonomskih faktora. Dobijeni podaci koriste se za donošenje odluka na svim nivoima, od planiranja asortimana i investicija do načina izlaganja proizvoda u prodavnicama, čime se optimizuje ponuda i maloprodajni prostor u skladu sa potrebama kupaca”, objašnjava Agnieszka Olejniczak, direktorica marketinga u Pepcu.

U najnovijem izdanju istraživanja, kupci širom Evrope odgovarali su na pitanje zašto biraju upravo Pepco među svim trgovačkim lancima. Čak 67% njih navelo je niske cijene kao ključnu prednost ovog brenda. Za 43% glavni razlog je širok izbor proizvoda, dok 35% ističe dobar odnos cijene i kvaliteta. Širok asortiman na jednom mjestu važan je za 23% ispitanika, a 21% navodi blizinu i pogodnu lokaciju prodavnice kao važan faktor.

(TIP)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.