Gradska uprava čega god su se uhvatili sve su uništili..od sporta do infrastrukture...sigurno je izvodjać cestotehnik jer niko nesmije dobiti…
Firma iz TK sa kolačima i tortama osvaja tržište: Ostvarili milionsku dobit u 2024.

Uspjeh kompanije ne dolazi iznenada, već kao rezultat kontinuiranog rasta poslovanja tokom prethodnih godina.
Kompanija Edo Slad iz Gračanice, prepoznatljiva po svojoj tradiciji u proizvodnji kolača, peciva i torti, ostvarila je izvanredne poslovne rezultate u 2024. godini i po prvi put se svrstala među top 20 firmi Tuzlanskog kantona po ukupnoj dobiti.
Prema dostupnim finansijskim pokazateljima, kompanija je zabilježila dobit od čak 6.135.086,00 KM, što predstavlja kontinuirani rast i potvrdu stabilne ekspanzije brenda zasnovanog na kvalitetu i dugogodišnjoj reputaciji.
Rast dobiti i prihoda iz godine u godinu
Uspjeh kompanije ne dolazi iznenada, već kao rezultat kontinuiranog rasta poslovanja tokom prethodnih godina. U 2023. godini dobit je iznosila 5.120.697,00 KM, dok je godinu ranije, 2022, iznosila 4.055.007,00 KM. Ovaj trostepeni rast dobiti govori o planskom razvoju i sposobnosti kompanije da odgovori na tržišne izazove, povećanjem efikasnosti, proširenjem ponude i snažnijim izlaskom na šire tržište.
Paralelno s rastom dobiti, Edo Slad bilježi i stalni porast ukupnih prihoda, koji su sa 32.183.668,00 KM u 2022., porasli na 37.565.217,00 KM u 2023., da bi u 2024. dosegli rekordnih 42.571.108,00 KM.
Proširenje kapaciteta i zapošljavanje
Uz finansijski rast, kompanija Edo Slad je nastavila i sa širenjem ljudskih resursa, čime dodatno potvrđuje svoju ulogu kao značajnog lokalnog poslodavca.
Broj zaposlenih je od 257 radnika u 2022. godini, porastao na 338 zaposlenih u 2024. godini. Ovaj povećan obim zapošljavanja prati rast proizvodnih i logističkih kapaciteta firme, ali i sve širu mrežu ugostiteljskih i trgovačkih djelatnosti.
Edo Slad je tokom godina gradio svoj brend na tradicionalnim vrijednostima i recepturama, ali uz savremeni pristup menadžmentu, marketingu i tehnološkoj modernizaciji, što je u konačnici rezultiralo ovakvim poslovnim iskorakom.
U vremenu kada se brojne firme suočavaju sa poslovnom neizvjesnošću i stagnacijom, Edo Slad predstavlja pozitivan primjer dugoročne poslovne strategije i održivog rasta.
Ako se ovakav trend nastavi, Edo Slad bi u narednim godinama mogao postati i jedan od najistaknutijih domaćih brendova u cijeloj Bosni i Hercegovini, ne samo po slatkim zalogajima, već i po poslovnim rezultatima.
(TIP/Izvor: Akta.ba)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.