i ne bile loše kada geolog radi građevinske poslove
Saobraćaj u TK-u: Loše ceste i beskrajno dugi radovi

Tuzlanski kanton je zasigurno među najlošijim kada je u pitanju putna infrastruktura i povezanost Tuzle, kao središta kantona, sa ostalim gradovima i općinama, npr. sa Sarajevom ili Orašjem. Loše ceste i radovi koji na pojedinim dionicama traju unedogled uzrokuju kilometarske kolone te otežavaju život građana koji zaslužuju bolju infrastrukturu. Novca ima, ali ne i rezultata koji bi opravdali izdvajanja.
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine izdvojila je 20 miliona maraka za ključne infrastrukturne projekte u Tuzlanskom kantonu. Tako su sredstva, između ostalog, namijenjena za nastavak eksproprijacije kada je u pitanju Južna saobraćajnica u Tuzli, ali i za izgradnju drugih puteva čija gradnja se čeka godinama.
„Jedan dio je za neke kružne tokove ne samo u Tuzli nego i drugim općinama kantona, za zaobilaznicu Šićki Brod – Đurđevik, ali što je važno – izdvajaju se sredstva za početak gradnje puta Tuzla – Brčko – Orašje“, ističe Dževad Hadžić, predsjednik Kluba zastupnika SDP-a u Skupštini TK-a.
Sredstva su izdvajana i godinama za iste dionice puteva, ali bez rezultata. Putevi su u lošem stanju i djelimična sanacija uzrokuje kilometarske kolone.
„Treba naglasiti da zbog administrativnih problema, odnosno problema oko izdavanja građevinskih i urbanističkih dozvola, kasni se sa realizacijom i to je problem prije svega ovdje u Tuzlanskom kantonu“, ističe Hadžić.
Izgradnja puteva Tuzla – Sarajevo i Tuzla – Brčko – Orašje je usporena, budući da ne postoji mogućnost da se okonča postupak eksproprijacije, objašnjava i premijer Tuzlanskog kantona Irfan Halilagić. I on navodi administrativne barijere kao razlog.
„One se odnose prije svega na raspolaganje državnom imovinom. Posljednjim odlukama što Ustavnog suda, što na osnovu zakona koji je nametnuo visoki predstavnik – resorna ministarstva nisu u mogućnosti izdavati određene dozvole promjene namjene zemljišta, navodi Halilagić (SDA).
Konačno je okončana izgradnja jednog od nekoliko kružnih tokova u Tuzli koji bi trebali rasteretiti saobraćaj u naselju Slatina. Umjesto planirana četiri, radovi su trajali skoro šest mjeseci, što je uzrokovalo i svakodnevne gužve i nervozu učesnika u saobraćaju.
„Samo treba da se poštuju svi znakovi i ponašanje u kružnim tokovima – ja očekujem da se će značajno poboljšati kvalitet saobraćaja na toj raskrsnici“, kaže Miralem Mulać, pomoćnik gradonačelnika Tuzle.
Građani se nadaju da će dinamika izvođenja radova biti intenzivirana.
„Mislim da se bez radova ne može.“
„Dok se radio ovaj kružni, ja kažem, što se nije pokušalo gore preko Šeste bosanske jednosmjerno, a odavde druga traka, da se malo rastereti.“
„Ima auta više nego naroda. Svaka kuća ima po dva-tri auta, ceste nisu baš najbolje, ali bit će bolje.“
Za Tuzlu i Tuzlanski kanton kvalitetna putna infrastruktura je ključ za daljnji ekonomski razvoj, bolji kvalitet života građana, ali i sigurnost na cestama.
(TIP/Izvor: federalna.ba/Autor: Dino Durmić/Foto: FTV)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.
4 komentara
I šta reče Mulac i osta živ…tebe Imamovića i Berbića interesuje samo kako posluje Cestotehnik..čujem da je isplata sada 15 a ne 1 kao što je prije bilo
Mulac s razlogom nosi prezime. Ovo je zadnji mandat sdp u tuzli. Zar moze neki mulac i patron mu zijo od onakvog grada napravit kasabu, kralja fontana zamjenio kralj kruznih tokova
Katastrofalno vođenje Tuzle i Tuzlanskog kantona u zadnjih 28 godina dovela je do najlošije putne infrastrukture u Bosni i Hercegovini. Apsolutno svi su samo razmišljali kako da pobijede na izborima.
i ne bile loše kada geolog radi građevinske poslove