Sada, kada je Zuti predcenik, to nije toliko veliko zlo. Ali, kada ovaj drugi postane predcenik, nahebali smo ga svi…
Toyota odlučila o budućnosti klasičnih motora i ručnih mjenjača

Klasični benzinski motor i ručni mjenjač su dva osnovna preduvjeta užitka u vožnji, prema mišljenju vozačkih purista.
Toga su itekako svjesni u Toyoti, točnije u Toyotinom GR odjelu. Gazoo Racing ima solidnu ponudu baziranu na moćnim izvedbama Yarisa, Corolle i Supre, a po svemu sudeći, tako će i ostati. Usprkos Toyotinoj konstantnoj posvećenosti elektrifikaciji, benzinci ostaju u ponudi, pa pravi vozački entuzijasti mogu biti bezbrižni.

“Motori s unutarnjim izgaranjem i ručni mjenjači bit će prisutni još dugo, dugo”, rekao je Sean Hanley, izvršni direktor Toyote u Australiji, dok je davao intervju za CarSales. Hanley je jasno dao do znanja da GR ide svojim putem. “Čak i dok prelazimo na elektrifikaciju, još uvijek ima prostora za zadovoljavanje zaljubljenika u automobile visokih performansi, a ti entuzijasti nisu vrsta koja umire”, rekao je.
U svemu ovome valja napomenuti da Hanley nije bio potpuno rezerviran u pogledu Toyotinog pristupa automobilima orijentiranim na performanse. Jasno je dao do znanja da bi sportski automobil usmjeren na performanse mogao u budućnosti pokretati i vodik.

Podsjetimo, velike su šanse kako će Toyota proširiti ponudu GR modela nasljednicima kultnih modela kao što su Celica i MR2. Posljednje glasine govore kako Toyota i Mazda surađuju na razvoju novog modela pokretanog šestcilindarskim motorom, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Toyota)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.