Što ne ide obilježiti dan Neovisnosti u Bileći...
Video: Jedan beauty alat postao je viralan, žene pišu: “Treba mi, nemam trepavice”

Beauty industrija često donosi proizvode koji izazovu veliko zanimanje – bilo zbog svog dizajna, inovativnosti ili jednostavno jer donose nešto novo.
Jedan od takvih proizvoda koji je postao viralan na TikToku je eyelash stamp, u prijevodu – pečat za trepavice. Ovaj alat osmišljen je kako bi olakšao nanošenje boje na trepavice. Funkcionira tako da se aplikator pritisne u posudicu s bojom, a zatim nanese na donji kapak, prekrivajući donje trepavice. Također, može poslužiti i za “stvaranje” trepavica gdje ih možda nemate.
“Opsjednuta sam”
Beauty influencerica Mirta Miler podijelila je svoje oduševljenje ovim proizvodom u jednom od svojih videa. “O, moj bože, izgledaju tako prirodno”, izjavila je nakon što je isprobala pečat na donjim trepavicama. Dodala je: “Izgledam poput lutke. Apsolutno da, kupujem 10 komada. Opsjednuta sam.”
“Treba mi ovo, nemam donje trepavice”, “Protrljala bih oči i izgledala poput rakuna u samo dvije minute”, “Nisam ovo očekivala, mijenja igru”, “Ovo je magija”, “Koji je to brend?”, “Gdje si to kupila?”, “Nisam očekivala da će izgledati tako prirodno”, neki su od komentara.
Ovaj alat dostupan je na Sheinu i, osim za trepavice, može se koristiti i za oblikovanje obrva. Redovna cijena mu je 3 eura, ali trenutačno je na sniženju i košta samo 2.40 eura, piše Index.hr.
(TIP/Foto: screenshot/Foto: TikTok/shein.com)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.