Sta se kopa u Varesu?
Bećirović: Nevjerovatno je da u digitalnom dobu nemamo real time podatke o prometu proizvoda
![](https://tip.ba/wp-content/uploads/2025/02/d2_070225_durmicbecirovic-1-1024x576.jpg)
Kad je riječ o bojkotu trgovina u Tuzlanskom kantonu, ako je suditi po broju automobila parkiranih ispred jednog od najvećih trgovačkih centara u Tuzli – građani ga ne provode. Ipak, u jutarnjim satima su bile skoro pa prazni – samo su se mogli vidjeti oni koji su u pauzama izašli po doručak ili su popodne otišli kupiti prijeko potrebne potrepštine za ručak. Kafići i restorani tokom dana u Tuzli nisu bili prazni – gosti u ljetnim baštama su očito jedva dočekali sunčano vrijeme. Jedino je primjetno, što su nam rekli pojedini građani, da se u nekolicini tržnih centara cijene maslaca i mlijeka danas iznenadno snižene.
O efektima bojkota za FTV-a je govorio ekonomski analitičar Damir Bećirović.
„U Hrvatskoj su već pojedini trgovinski lanci krenuli u određene akcijske prodaje, ali kakvi će biti dugoročni efekti – to je teško očekivati, pogotovo što mi sada ne znamo kakvi su stvarni efekti, jer smo dobili vrlo konfuzne informacije iz Poreske uprave FBiH. Ne bih ja krivio Poresku upravu, vjerojatno se radi o zastarjelom sistemu vođenja podataka i meni je nevjerovatno da u digitalnom dobu mi nemamo real time podatke o prometu svakog pojedinačnog proizvoda“, kazao je Bećirović.
On je dodao da je čitav statistički sistem BiH poprilično zastario, što predstavlja probleme ne samo vlasti nego i u akademskoj zajednici.
(TIP/Izvor: Federalna.ba)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.