Moze im se.... ovo je vrijeme u kojem kabadahije imaju moc na zalost normalni ljufi su vec duze vrijeme ugrozeni,…
Ryanair jasno zaprijetio BiH, moguće je čak i potpuno povlačenje
Jedna vijest je prošla relativno nezapaženo u regiji jer je data na pressici gdje su objavljene nove linije Ryanaira iz Sarajeva, a što je bila bomba.
No, ova vijest je i te kako važna, zapravo i važnija od tih novih linija, pošto bi mogla imati dugoročne posljedice po BiH.
Naime, komercijalni direktor Ryanaira Jason McGuinness, koji je pressicu držao, je jasno i nedvosmisleno napao BiH radi ponovnog uvođenja takse od 1,50 eura. On je naglasio da će ponovno uvođenje ove takse biti opasnost za sve linije u BiH, te mogu ugroziti dalju saradnju Ryanaira i aerodroma u BiH.
Ryanair je čak najavio mogućnost pokretanja baze u Sarajevu sa dva aviona ako se ova taksa ukine. Naravno, svi znamo da je to patka i da se to neće skoro desiti, ali kompanija konstantno povećava broj linija i frekvencija u Sarajevu, piše avioportal Zamaaero.
Podsjetimo se Ryanair ima značajan broj linija i putnika u Sarajevu, te Banja Luka doslovce živi na njihovim letovima, obzirom da kompanija akumulira ogromni udio putnika. Ministar prometa BiH Edin Forto je najavio vraćanje ove takse od aprila.
Kada se taksa krenula prvi puta uvoditi Banja Luka je istu ignorirala i zadržala je isti broj letova, no Ryanair je radi toga ukinuo svih sedam letova na tri linije iz Tuzle, a broj letova je drastično smanjio Wizz Air.
I što je BiH naučila na tom primjeru? Ništa. Privremeno su ukinuli takse i onda ih ponovo vračaju.
– Kada se taksa ukinula u 2024. godini rekao sam da je notorni nonsens ukidati taksu na godinu dana, da se to mora napraviti bar na tri ili čak pet godina jer u protivnom kompanije će biti nesigurne i jednostavno neće pokretati nove linije i frekvencije, te se Wizz Air neće vratiti u Tuzlu sa bazom, a i povratiti broj letova iz Sarajeva i Banja Luke. Zašto bi kompanija tako nešto napravila ako nije sigurna da će to potrajati. A eto, nije potrajalo. Koja glupost, megaglupost – piše analitičar Alen Šćuric.
Jedno je sigurno. Ryanair je jasno rekao da će reagirati na tu taksu. Kako? Smanjenjem broja linija i frekvencija u Sarajevu i Banja Luci, te neće ponovo pokrenuti letove iz Tuzle i neće ni razmatrati pokretanje letova iz Mostara, prenosi Biznisinfo.ba.
– Kao krajnja mjera moglo bi se desiti da se Ryanair potpuno povuče iz BiH. Ne daj Bože, ali to jest moguće, nemalo je takvih slučajeva bilo širom Evrope. I to sve radi pišljivih 1,50 eura? I šta onda ako se to desi? Odakle će se onda genijalci namirivati novac, od nepostojećih putnika? Pogledajmo što je Ryanair napravio u Podgorici, gdje je radi istih tih 1,50 eura izuzetno mnogo porezao broj linija i frekvencija, a ove zime leti na samo jednoj liniji. Stoga Forto i genijalci iz Direkcije (BHDCA), pamet u glavu. Dobili ste žuti karton! Odmah ukinite taksu odpišljivih 1,50 eura i nemojte radi kile govedine ubiti cijelu kravu. Jer u protivnom ćete dobiti crveni karton. A jednom kada se to desi nema tako skoro natrag. Niste naučili ništa na primjeru Wizz Aira u Tuzli? I nemojte misliti da će samo Ryanair i Wizz Air loše gledati na ove takse i povući loše poteze protiv BiH. Jednako tako će gledati i druge LCC, te legacy carrieri koji lete za BiH – naglasio je Šćuric.
(TIP/Foto: Ilustracija)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.