Foto: Škoda predstavila obnovljeni Enyaq, evo što je sve novo

Model je predstavljen 2020. godine kao ključni model u elektrifikaciji. Sad je temeljito obnovljen.

Vrijem je za prvi značajan redizajn koji će obuhvatiti i coupe izvedbu lansiranu 2022. godine. Obnovljene izvedbe ćete lako prepoznati, sprijeda s novim tech-Deck licem koje nosi dvostruka svjetla i osvijetljenu prednju masku. 

Enyaq je dobio i nove odbojnike, a sve kako bi se približio estetici novijeg Elroqa. Kad su pak u pitanju silueta i stražnji kraj, novosti su vidljive tek povećalom. Ipak, u Škodi nakon svega napominju kako se aerodinamika značajno poboljšala, toliko da je Enyaq postao najaerodinamičniji Škodin model. Tu posebno naglašavamo coupe izvedbu s koeficijentom otpora zraka od 0.229.

Uđete li u dotjerani Enyaq, pronaći ćete više serijske opreme. To uključuje 5-inčnu digitalnu ploču s instrumentima, 13-inčni infotainment zaslon, grijana sjedala i upravljač, trozonsku klimu, bežično punjenje s funkcijom hlađenja i električni prtljažnik.Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grupa sustava asistencije pojačana je prediktivnim adaptivnim tempomatom i detekcijom mrtvog kuta, stavkama koje dolaze bez doplate. Na popisu opcija je sistem daljinske podrške parkiranju. 

Grupa pogona se nije mijenjala, ali sada uz osjetno veći doseg. Prema WLTP-u je doseg povećan s prijašnjih 340-565 km na 431-587 km, ovisno o biranoj izvedbi. Osim opcija baterija kapaciteta 59 i 77 kWh, kupci na raspolaganju imaju i nekoliko opcija pogona. Startni Enyaq 60 ima elektromotor snage 204 KS, Enyaq 85 i AWD imaju 286 KS, na vrhu je vRS izvedba s 340 KS. 

Prodaja obnovljenog modela u Europi je krenula 9. januara, i to po početnoj cijeni od oko 44.000 eura, piše Index.hr

(TIP/Foto: Škoda)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.