Hrvatski portal:"Dalic odbio ponudu".
Poginule tri osobe: Pratili Googleove karte pa završili u rijeci
Ovo je samo još jedno upozorenje kako vozači moraju biti maksimalno koncentrirani na cestu, a ne samo na ekran s kartama.
Googleove karte postali su obvezan suputnik pri gotovo svakom putovanju u mjesta u kojima nikada nismo bili ili u kojima se dobro ne snalazimo na prometnicama. Iako su digitalne karte prilično pouzdane i pomažu nam ne samo da stignemo na željenu destinaciju, već da to napravimo izbjegavajući najveće gužve, vozači uvijek moraju biti koncentrirani na vožnju i ono što se događa na cesti, piše Tech Times.
Do sada su zabilježeni brojni slučajevi nesreća do kojih je došlo upravo zato jer su vozači pratili navigaciju, a ne stvarnu situaciju na cesti. Prema pisanju tehnoloških medija, upravo su Googleove karte krivac za veliku nesreću u indijskom Uttar Pradeshu. Trojica muškaraca s automobilom su upala u rijeku nakon što su navodno pratili upute Googleove navigacije koja ih je uputila na srušeni most. U nesreći su, nažalost, sva trojica poginula.
Taj se most urušio tokom poplava ranije ove godine, no do sada nije obnovljen. Lokalno stanovništvo toga je bilo svjesno tako da su izbjegavali most, no čini se kako promjene oko ove rute i mosta nitko nije unio u Googleove karte. Kako je objasnio Ashish Nair, bivši zaposlenik Googlea koji je radio u odjelu karata, nakon čega je osnovao vlastitu platformu za digitalne karte Potter Maps, problem s platformama poput Googleovih karata jest što je nemoguće pratiti sve promjene na cestama širom svijeta te podsjeća kako ta kompanija u svojim pravilima korištenja aplikacije potiče ljude na “korištenje vlastite prosudbe” jer podaci ne moraju uvijek odgovarati uvjetima u stvarnom vremenu, što se dogodilo i ovog puta.
Indijska policija pokrenula je istragu, dok su u Indiji pokrenute nove rasprave o potencijalnoj odgovornosti aplikacija poput Googleovih karata za nesreće do kojih dolazi zbog pogrešnih uputa. U Indiji čak oko 60 miliona osoba aktivno koristi ovu Googleovu aplikaciju, uz čak 50-ak miliona pretraga svakog dana.
Iako su prema indijskom zakonu platforme samo posrednici, što ih štiti od informacija trećih strana, one i dalje mogu snositi odgovornost, odnosno mogu biti optužene za nemar ako su na vrijeme dobile važne podatke, a nisu ih promijenili. Npr. da se tako nešto dogodilo u slučaju ove nesreće, taj nemar čini razliku između života i smrti, no treba naglasiti kako trenutno nije poznato jesu li iz Googlea imali te informacije o oštećenom mostu.
Iako smo toga bili svjesni i ranije, ovo je samo još jedno upozorenje kako nam tehnologija pomaže, ali je ne smijemo slijepo slijediti te odgovornost mora uvijek biti na čovjeku, odnosno vozaču koji treba biti maksimalno koncentriran na ono što se događa na cesti, a ne samo na ono što je prikazano na ekranu, prenosi Zimo.hr.
(TIP/Foto: Unsplash (ilustracija)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.