Foto: Održan 6. kviz znanja iz oblasti sigurnosti u saobraćaju u Tuzli
Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona organizovalo je i ove godine kviz znanja iz oblasti sigurnosti u saobraćaju i saobraćajne kulture na kojem je učestvovalo 9 timova iz 5 srednjih škola. To su škole koje u svom sastavu imaju stručna usmjerenja iz oblasti saobraćaja (vozači motornih vozila, tehničari drumskog saobraćaja i tehničari bezbjednosti u drumskom saobraćaju).
Prema riječima ministra trgovine, turizma i saobraćaja Denisa Bećirovića, u tendenciji porasta saobraćajnih nezgoda ključno je pojačati aktivnosti obuke učesnika u saobraćaju.
„Posebno mladih ljudi koji će upravljati motornim vozilima a i kao pješaci, najslabiji učesnici u saobraćaju, bitno je da imaju ovakav vid aktivnosti i jedan vid naobrazbe i stručnog usavršavanja. Kviz je jedna od stvari koja će im pomoći da trasiraju sve naučene vještine i da ih, kada izađu odavde, i implementiraju. Jako nam je važno da imamo osviještene učesnike u saobraćaju od najnižeg prema najvišem nivou, kako bi tu tendenciju smanjili i saobraćaj na području TK ali i čitave države učinili sigurnijom“, kazao je ovom prilikom ministar Bećirović.
Sad već tradicionalna manifestacija okupila je stotinjak učesnika koji su uz prezentacije sigurnosti i aktivizma mladih učili o bezbjednosti u saobraćaju, te posljedicama nepoštovanja saobraćajnih pravila i propisa.
Prema riječima pomoćnika ministra za saobraćaj i opće poslove Nenada Lukanovića, cilj kvizova znanja je da mlade ljude edukuju „da na pravilan način koriste saobraćajne površine, da se na pravilan način kreću i da broj saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi pokušamo svesti na najmanju moguću mjeru na području TK odnosno Bosne i Hercegovine“.
Nakon današnjeg edukativno-takmičarskog dijela za sutra je planirana posjeta Luci Brčko kako bi srednjoškolci vidjeli kako funkcioniše i koje su prednosti vodnog u odnosu na ostale vidove saobraćaja.
(TIP)
nije zadatak dobro postavljen. nema dovoljno uzoraka da bi se mogao izvesti zakljucak da treba množiti a ne sabirati.