Najmanje jedna osoba stradala, 30 povrijeđeno prilikom urušavanja Željezničke stanice u Novom Sadu
Najmanje jedna osoba je poginula, dok je više osoba povrijeđeno prilikom urušavanja nadstrešnice Željezničke stanici u Novom Sadu. Na terenu su ekipe Hitne pomoći i vatrogasci, a stigle su i radne mašine kako bi uklonile srušenu nadstrešnicu.
Na terenu je veliki broj ekipa Hitne pomoći, policije i vatrogasaca.
“Preko 30 ljudi je povrijeđeno, to je posljednji broj koji imamo, a biće možda i veći. Još ne znamo ima li mrtvih, dok ne budemo sigurno ne smijemo ništa da pričamo. Zvone nam telefoni neprestano, zovi roditelji da pitaju za djecu, ali nikome ništa ne govorimo dok ne budemo znali definitivno kakvo je stanje. Ovako nešto se još nikada nije dogodilo,ovo je katastrofa! Na terenu su sve raspoložive ekipe hitne pomoći i vatrogasaca. Trenutno se sklanja beton koji je pao, to je ogromna količina, a tamo su i dizalice i kranovi. Na sve načine, što brže i efektnije pokušavamo da dođemo do žrtava. Vjerujte da dajemo sve od sebe”, kaže izvor Nova.rs iz Zavoda za hitnu pomoć Novi Sad.
Prema prvim informacijama, do nesreće je došlo kada su se obrušili stubovi koji pridržavaju betonsku konstrukciju na fasadi željezničke stanice.
Rekonstrukcija željezničke stanice u Novom Sadu, odnosno njenog centralnog hola sa šalterima, završena je u julu. Radove je izvodio konzorcijum Kineskih željeznica, u okviru izgradnje brze pruge Novi Sad – Subotica za 200 kilometara na sat.
Podsjetimo, uoči puštanja u saobraćaj brze pruge od Beograda do Novog Sada, stanica željeznička zgrada u Novom Sadu djelimično je preuređena, kada je ugrađen lift koji spaja hol i perone stanice, a urađeni su i sadržaji za djecu, čekaonica na prvom spratu, fasada prema peronima i prostor ispred stanice. Ipak, to je, ispostaviće se, bila samo prva faza sređivanja ove stanice, čiji je centralni hol sa šalter salom u međuvremenu u potpunosti zatvoren za putnike, a oni su preusmjereni u manji, bočni hol stanice gdje su otvoreni privremeni šalteri i koridor za protok putnika u dolasku i odlasku. U centralni hol uselili su se majstori kada su krenuli i znatno ozbiljniji građevinski radovi u stanici, u odnosu na prvu fazu radova.
Kako su proljetos precizirali iz “Infrastrukture železnice Srbije”, ovi radovi obuhvatali su završetak zamjene mermernih površina na kompletnoj stanici, završetak izolatorskih radova na ploči stanice, kao i završetak svih kolosiječnih kapaciteta u stanici Novi Sad.
Radovima druge faze rekonstrukcije obuhvaćena je i zamjena kompletne stolarije u stanici, kao i uređenje šalter sala, prenosi RT Balkan.
(TIP/Izvor: Nezavisne novine/Foto: Screenshot/Instagram)
Pa samo će se radno vrijeme produžiti opet...i opet političari ne čitaju zakon...ako se ovo usvoji...mora se mijenjati zakon o…