Foto: Ovako izgleda najjeftiniji Golf

Volkswagen Golf je nedavno obilježio 50. rođendan.

Povodom velikog jubileja Volkswagen je predstavio prvi značajni facelift osme generacije modela koji je tijekom vremena stekao toliku popularnost da je po njemu nazvana čitava klasa. Da, to je Golf koji je u našoj regiji doveden do statusa božanstva, a usprkos laganom padu interesa i danas ima brojne štovatelje. 

U Volkswagenu vjeruju da će upravo Golf biti jedan od modela koji će i tijekom elektrifikacije biti jedan od stupova razvoja. Upravo bi Golf trebao biti glavni oslonac u ovim izazovnim vremenima kad se govori i prodoru kineske autoindustrije, pa i gašenju brojnih tvornica u Europi, a posebno u Njemačkoj. 

I najveći štovatelji Golfa znaju kako već neko vrijeme nije Volkswagenov kompakt predvodnik klase koji za tri koraka bježi konkurenciji. Vjerojatno se ta prednost u nekim područjima i u potpunosti istopila, ali ipak – Golf je Golf. 

Stoga smo pogledali što to Volkswagen nudi na Golfu u službenom konfiguratoru. Kako je i najjeftiniji Volkswagen probio granicu od 20.000 eura, ne čudi da Golf kreće od 23.500 eura. U pitanju je sada inačica s 1.5 TSI benzincem prigušenim na 116 KS, i to u kombinaciji sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem. 

Bazna izvedba Golfa isporučuje se s pomalo zaboravljenim 15-inčnim čeličnim naplatcima i gumama mjera 195/65. Na sreću pa su odbojnici i kućišta retrovizora u boji karoserije. Šalu na stranu, ali Golf u startu dolazi s LED svjetlima te sivom bojom bez nadoplate. Bijela se naplaćuje 340 eura, a metalik boje od 732 eura. 

Dobro je da u standardnu opremu ovdje ulaze standardni sigurnosni sustavi asistencije, ali i automatski klima uređaj, tempomat, digitalni kokpit i pomoć pri parkiranju. Želite li pak dizelaš s baznim paketom opreme, Volkswagen ga (2.0 TDI/116 KS ) cijeni od 26.200 eura. 

Maknemo li se s konfiguratora na službeni cjenik, ponuda kreće od 4Life razine opreme, pa će vas istovjetni benzinac s ručnim mjenjačem stajati više – čak 26.410 eura. Opcija s DSG mjenjačem kreće od 29.670 eura, a snažnija verzija benzinca (eTSI/150 KS) s DSG-om od 32.064 eura. Puno ili malo, procijenite sami. Ne sumnjamo da će i tržište reći svoje.  

(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Volkswagen)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.