Žene “poludile” za novim dizajnerskim čizmama od 3000 eura – naše nane su ih pravile mnogo jeftinije
Iako je sezonama unazad modna kuća Balenciaga bila ta koja je kreirala neobične komade i iste prodavala po paprenim cijenama, sada je Bottega Veneta, odnosno Matthieu Blazy dizajnirao vunene čizme koje podsjećaju na vunene čarape, nama poznatije kao priglavke.
Suknja koja izleda kao da ste obukli patosnice automobila, gumene papuče sa štiklom, torba koja izgleda kao kesa iz supermarketa… sve su ovo neobične stvari na kojima stoji ime Balenciaga, a taman kad ste pomislili šta još može da se kreira u ovom smijeru, Bottega je vunene čarape pretvorila u čizme.
Ovaj dizajnerski komad košta od 3.000 do 4000 eura i prodaje se u bež i crvenoj boji.
A sve je počelo tako što je ove vunene čizme na svom Instagram profilu podijelio Vogue France.
Ispod njihove objave možemo pronaći komentare u kojima piše kako je ove čizme nemoguće nositi zimi, ali i da su par koji ne izgleda najudobnije.
Nego, da li se i vama čini kao da ste ove čarape/čizme videli već negdje? Pa, nije ni čudo, ovakve vunene čarape plele su naše nane, a one sa raznim dezenima možete naći i na pijacama koštaju dvadesetak KM. Naše nane plele su i priglavke koje su imale kožni đon. Bottega je dakle davno prevaziđen.
I da, ove vunene čizme su najnoviji komad Bottega kolekcije, ali ako pitate Bosnacne i Hercegovce, reći će vam kako ovaj brend mnogo, mnogo kasni za modom u BiH.
(TIP/Izvor: N1)
Pa samo će se radno vrijeme produžiti opet...i opet političari ne čitaju zakon...ako se ovo usvoji...mora se mijenjati zakon o…