On je dobio odgovor od Cesta Federacije BiH, a da ih nije ništa pitao. Međutim, odgovori ovog preduzeća su ga iziritirali, naljutili pa im je na posljednjoj sjednici ovog doma postavio pitanja u vezi sa katastrofalnim stanjem u kojem se nalaze magistralne ceste na području Tuzlanskog kantona.
Gospoda iz Cesta FBiH su me isprovocirali
– Vidim puno kolega se žali kako nisu dobili odgovore, a ja sam dobio odgovor od JP Ceste FBiH, a da ih ništa nisam pitao. Ja sam imao jednu inicijativu prema premijeru Federacije BiH Nerminu Nikšiću, u kojoj sam tražio da Upravu ovog preduzeća natjera da se svojim autima, a ne službenim, provozaju po cestama Tuzlanskog kantona.
Ovi tamo u Upravi su zagrizli udicu i odgovorili meni, a bolje da nisu. Odgovor koji sam pročitao me zbunjuje unazad sedam-osam dana i ne znam da li mi govorimo o istim cestama!? – kazao je na posljednjoj sjednici Zastupničkog doma FBiH Skopljak, a koja je održana 27. septembra.
Izrevoltirano je kazao kako je na sjednicu u Parlamentu FBiH zakasnio jer je 120 kilometara, koliko ima od Tuzle do Sarajeva, prelazio tri sata.
– To govori sve, ali su me gospoda i Cesta FBiH isprovocirali da im sada postavim dva pitanja. Prvo, tražim podatke o tome koliko su u posljednjih pet godina građani Tuzlanskog kantona uplatili novca po osnovu registracije vozila, putarina i akciza. A drugo, u ovom svom odgovoru su rekli da su uradili analizu stanja magistralnih cesta pa tražim da mi dostave tu analizu stanja, kako to izgledaju magistralne ceste na TK.
Čujem, radili su nekim specijalnim vozilom koje mjeri oštećenja, nagibe. Ne znam kako su uopće uspjeli uradiiti tu analizu na našem kantonu – kazao je tada Skopljak.
Građani TK izdvajaju mnogo novca za putarine
– Sve politike su pale na ispitu jer je 27 godina od kraja rata, a dva najveća kantona Tuzlanski i Sarajevski su povezani cestom koja je katastrofalna. Ja tu ne amnestiram ni SDA iz koje ja dolazim. Tuzlanski kanton je najmnogoljudniji kanton, a nalazi se u jednoj putnoj blokadi.
Imamo četiti magistralna pravca od kojih ne znamo koji je gori, koji je opterećeniji. Jedan je taj prema Sarajevu, drugi je Tuzla – Doboj, treći Tuzla – Orašje, a četvrti Tuzla – Kalesija. Sva četiri su opterećena i u jako lošem stanju.
Mislim da je vrijeme da se to uredi jer građani ovog kantona izdvajaju mnogo novca kroz putarine, akcize, a da im se za sve to ove godine nije vratilo kako treba – govori za Faktor Skopljak.
Naglašava kako zbog loših putnih komunikacija ispaštaju i privrednici.
– Ranije na jednoj od sjednica sam tražio od premijera Nermina Nikšića da natjera Upravu Cesta FBiH da se svojim vozilima, a ne službenim, provozaju po ovim cestama, da vide iz prve ruke kako to izgleda. Pitao sam Nikšića koji mi nije odgovorio, ali su se zakačili iz Cesta FBiH i dali mi odgovore kako su gradili neke kružne tokove, trotoare uz magistralne ceste… A nama ceste ne valjaju.
Bolje da su sanirali ceste nego što su radili te kružne tokove. Zato sam sada tražio i da dostave analizu u kakvom su stanju ceste na području Tuzlanskog kantona. S obzirom na to da su brzo odgovorili na ono što ih nisam pitao, očekujem da će još brže odgovoriti na ono što sam ih pitao – kazao je Skopljak.
(TIP/Izvor: Faktor.ba)
3 komentara
Jel ovaj lik želi da kaže da je njegova SDA svjesno gušila TK i svjesno nije ulagala u puteve na TK pa kao najmnogiljudniji kanton nemamo ni metra autoputa!
Pa to narod cijelo vrijeme SDA lopovima govori. Evo sad se i sami prozivaju.
Kakvu je ono diplomu kupio ova lažni ratvi vojni invalid?
Ve la havle !
Zašto o tome nisi govorio kada je SDA vladala federacijom?! Licemjeru.
Hahahaha, bravo majstore 🤣😂🤣😂🤣😂
Kakav lik, izgleda zaboravio da je čovjek iz SDA, a uz to, i iz TK, bio premijer Federacije proteklih 8 godina.
Lik oblati svoju stranku.
I kako je fino “zaključio” da je od kraja rata prošlo 27 (sad će punih 28).
Samo bi dodao da SDA, od tih 27 godina, nije bila u vlasti 4+1 (nepunu) godinu, te iako je on našao za shodno da kaže kako “ne amnestira” ni SDA, ali kako to ne izjavi prije npr. 3 godine.
Komentari su zatvoreni.