Najjeftinija i najbolja turistička destinacija u BiH: Na Panonskim jezerima u Tuzli tokom ljeta se očekuje oko 380 hiljada posjetilaca
U povodu svečanog otvaranja 19. ljetne sezone na Panonskim jezerima u Tuzli u četvrtak je održana konferencija za novinare. I ove godine će ‘Panonika’ zadržati dostignute visoke standarde ekološkog održavanja kompleksa, brige o sigurnosti gostiju, rekreacije, zabave i ugostiteljskih usluga. Kako je istaknuto, očekuje se da će slana jezera tokom sezone posjetiti oko 380.000 gostiju koji će osim sunčanja i kupanja moći uživati i u mnogobrojnim kulturnim i zabavnim sadržajima.
Podsjećamo, Tuzla je jedini grad u Evropi koji ima slana jezera i jedini grad na svijetu čija se slana jezera, kupalište i plaža nalaze u centru grada. Kompleks Panonskih jezera čine tri jezera različite veličine i dubine, te Slani slapovi. U sklopu kompleksa Panonskih jezera nalazi se Arheološki park neolitsko-sojeničko naselje i Muzej geološka postavka “Pannonica”, dječiji zabavni park, sportski tereni, te mnogi drugi ugostiteljski, kulturni i zabavni sadržaji.
Video: RTV7
Tuzla je postala turistički brend
˝Prije 19 godina smo otvorili prvo slano jezero. 2003. godine imali smo tri hotela, sada imamo 35 hotela, motela i veliki broj privatnih smještaja. Imamo desetak zahtjeva za gradnju novih hotela. Podsjećam, jedan od tih hotela je Mellain koji je koštao 100 miliona eura. Tuzla ide sigurnim putem ka razvoju turizmu. Grad Tuzla dobitnik je najvišeg UN-ovog priznanja Svjetske turističke organizacije koja se dodjeljuje za inovacije u oblasti turizma. Radi se o plaži najvećih mogućih standarda. Ovakvu plažu teško da možete naći i na jadranskoj obali. Govorim o kvalitetu vode, broju spasilaca, uvijek prisutnim kolima hitne pomoći, ali i ukupne kvalitete usluge i ponude. Do sada smo imali 5,3 miliona posjeta. Ja pozivam sve ljude da dođu na plažu ‘slanog okusa’, da ljetuju u Tuzli i da mnogo toga lijepoga dožive i vide. Zahvalujujem se svim turističkim i ugostiteljskim radnicima, hotelijerima, taxi službama na ljubaznom odnosu prema turistima. To je pravi način, tuzlanski način razvoja turizma˝, izjavio je gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović.
Najavljene grupne posjete gostiju iz regiona
Direktor JKP Pannonica d.o.o. Tuzla Majid Porobić je istakao da imaju dobre naznake da će sezona biti vrlo uspješna. ˝Zvanično smo sezonu otvorili 1.juna i za 15 dana smo realizovali 18.000 posjeta. Naša očekivanja su da će slana jezera tokom sezone posjetiti oko 380.000 gostiju. Da bi smo to mogli realizovati potrebno nam je dugo i toplo ljeto. Uposlili smo 150 radnika koji će voditi brigu o našim gostima˝, kazao je Porobić i dodao: ˝Mi svoje goste želimo i da zabavimo. Puno je zabavnih programa, počev od večerašnjeg koncera grupe Crvena jabuka. Tokom ljeta imat ćemo koncerte, dio smo festivala ‘Kaleidoskop’, spremamo ‘Bike Fest’ koji će biti u septembru. Dobili smo potvrdu da ćemo svaki vikend imati par autobusa gostiju iz Osjeka, imamo najave dolaska gostiju iz Srbije˝.
Prema riječima direktorice Turističke zajednice grada Tuzle Amra Jaganjac, posjetitelji će moći uživati u brojnim kulturnim i zabavnim sadržajima. ˝Grad Tuzla iz godine u godinu opravdava i osvjetlava obraz kao turistička destinacije ne samo u BiH, nego i šire. Imamo već najavljene grupne posjete iz zemalja regiona i očekujemo da u ovoj sezone neke rekorde i premašimo. Za ovo ljeto smo obezbjedili iznimno bogat sadržaj. Svi oni koji dođu da se kupaju na slanim jezerima imat će bogat sadržaj širom grada. Njihov boravak u Tuzli neće biti ograničen samo na kupanje i ove prekrasne plaže, nego će imati priliku da se zabave u ugostiteljskim objektima, da prisustvuju brojnim manifestacijama, festivalima u sklopu programa ‘Ljeto u Tuzli’. Trudimo se da turistička sezona ne bude ograničena samo na ljetne mjesece, nego da to produžimo na jesen i zimu. Ove godine očekujemo sjajne rezultate i veliki broj posjetilaca˝, izjavila je Jaganjac.
Najjeftinija turistička destinacija u BiH
Kompleks slanih Panonskih jezera u Tuzli je najjeftinija turistička destinacija u BiH u odnosu na dostignute standarde boravka gostiju, kvalitet, karakteristike i ljekovitost vode i ostalih usluga na kompleksu.
˝Mi smo morali izvršiti nivelaciju naših cijena jer su svi ulazni inputi poskupjeli 40 posto. Mi samo redovne dnevne ulaznice za odrasle morali poskupiti od 15 do 17 posto, a ostale su stare cijene za djecu, ponezionere, učenike, studente, socijalne kategorije. U segmentu sezonskih ulaznica smo u prosjeke poskupjeli 22 posto, ali smo dali akcijske cijene koji su uštedili našim građanima preko 33 posto. Mi smo ubjedljivo najjeftijiji u BiH. U Trebinju je ulaz u vodeni park od 25 do 30 KM, u Sarajevu na bazenima je ulaz 14 KM, u Banja Luci od 12 do 14 KM, na bazenima na Ozrenu je ulaz 25 KM. I sa ovim poskupljem smo ubjedljivo najjeftinija destinacija u BiH. Mi smo od januara do marta našim građanima dali mogućnost da kupe vrlo jeftino sezonske ulaznice. Našeg penzionera, ako dođe 30 puta u 90 dana, ulaz ne košta ni jednu KM. Ili redovna sezonska ulaznica koja je bila 70 KM, oko 2 KM dođe u prosjeku jedan dolazak, tj. ako dođe 30 puta u sezoni. To je taj benefit prema našim građanima čije je ovo vlasništvo. Mi smo prodali preko 7,5 hiljada takvih sezonskih ulaznica˝, rekao je Porobić.
˝Nama je ovdje bitan kvalitet života građana i gostiju. Rashodi za plate ovih ljudi i održavanje objekata ne smiju biti veći od prihoda. To bi dovelo do bankrota i propasti. Firma nije na budžetu, samoodrživi su. Vrlo često neko predloži da ulaz bude besplatan ili da bude preniska cijena, jer pretpostavljam da ti imaju ambicije da ovo propadne pa da kupe. Da ne bude javno vlasništvo građana, nego privatno˝, kazao je Imamović.
(TIP)
Familiju svoju nek` aktivira. I ovi što su aktivirani džaba hljeb jedu.